|
|
|
|---|---|
|
Jag har precis fått ett samtal ifrån verkstan, och fick då den dåliga nyheten att toppen som sitter, går inte att använda. den är för dålig. Undrar nu om det är nån som har en topp eller som vet var jag kan på tag på en till s50 motorn. Jag skulle gärna vilja köra lite med bilen i sommar :( Stefan_J BMW 325ix -87 | |
| kolla in BMW BÖRSEN här....brukar finnas grejjer...annars sök på www.bildelsbasen.se ..men jag rekommenderar BMW BÖRSEN här | |
|
Tack för svaret. Jag kollade faktiskt på bildelsbasen. Och hittade ett topplock nere i skåne. Så jag fick hem det igår. Så det var bara att åka tidigare ifrån jobbet och åka o lämna det till verkstan. Det var en skön känsla. Nu är bilen snart klar. Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
| kanon....lycka till | |
|
Faaan..... Nu har verkstan fått för sig att de ska ha semester oxå. Så det dröjer visst upp till en månad innan min bil är färdig. Alltid så är det nått. Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
| vilken otur ......måste väll finnas andra som slänger dit en topp? en månad kan man inte vänta me en M3 | |
|
Tycker jag oxå. Men nu så har de ju redan börjat, så jag orkar inte hämta bilen. Jag har redan kånkat runt på den i stan, coh trodde nu att jag kommit rätt. Men icke. Man blir ju lite sugen att köra i det här vädret. Och så blir ju inte bilen klar tills Mantorp 2 aug. Jag skulle ställa ut bilen då med powershop.se som en projekt bil inför nästa säsong. Ska nämligen trimma den i vinter med kompressor eller turbo. (lutar mer åt kompressor).... Men då var det masssa andra bilar som gick före. Och det värsta är att dessa bilar oxå ska vara med på mantorp. Fy fan....... Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
|
vilket jävla skit.....blir kul och se din bil när den är klar..du lägger väll den i galleriet sen? det finns väll inte så många me turbo eller kompressor? |
|
|
Förhoppningsvis inte ;) Självklart så kommer jag att lägga in den i galleriet. Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
| cool | |
|
Finns inte så många iX:ar med S50 UTAN turbo eller kompressor heller... ;-) Stefan: Det var detta jag var lite lur på (pessimist som man är). Hoppas du får igång bilen innan govädret drar! Jag är mycket nyfiken på hur den kommer att gå. Behöver inspiration att färdigställa min egen... Kiip Spiiding! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.