AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
420

Såg E60 i går.

Jag var på BMW i Mölndal i går och skulle hämta min bil då det var en herre som rullade ut med E60 530i. Jag tycker att den ser mycket bättre ut live.... jag skulle lätt kunna tänka mig en sådan.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Fick samma insikt förrförra veckan när jag mötte en på E4:an strax söder om Norrköping. Bilen är läcker i verkligheten men sådär på bild.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Jag har också sett den live, två gånger närmare bestämt.
Innan tyckte jag verkligen inte om den, första gången jag såg den live ändrade jag mig och efter att sett den en andra gång live ville jag också ha en.

/Wille
Ja... det verkar som dom flesta som sett en live tycker att den är snygg....

Efter vad jag läst om nya 5-serien så är det en drömbil! Någon här som har provkört och kan dela med sig av upplevelsen?

uf
314
uffe12a
Bmw 325im-04
var på väg hem från sommar stugan på midsommar dagen då jag vart om körd av en e60 test bil med alla möjlig test utrustning monterad och 4 grova pipor där bak.enorma däck.hängde på upp till 160 när han såg att jag började närma mig fällde han fullt och bara försvann måste ha gått rejält mkt fortare än 200 km/h.nästan så man tror att man har råkat få se den nya m5an
Jag ska köra E60 530i på fredag... så jag komer med ett utlåtande efter körningen.

....men den har ju inte premiär förrän den 7 Juli...
Det är på BMW i Mölndal jag ska prova den.

Mvh/Soki

//Fullmatad E38 facelift beräknas landa om ca 6månader//

Agge
Såg en blå idag inne vid stan.
Tyckte den var grymt fet.

MVH
//Agge

Min bil: Länk
Ja... det ska bli kul att ta en sväng i dag.

Är du redan användare? Logga in i menyn.