|
|
|
|---|---|
|
Hej! Finns det någon som vet ungf vad man skall betala för att koda om nycklarna (immobilizern) har en 318 bmw 99. Hälsn. GT | |
| Runt 400-500 spänn för omkoding, passa också på att kontrollera att du har alla nycklar som är registrerade. | |
|
tack för upplysningen. Finns det någon i Göteborstrakten som tar detta pris? |
|
|
400-500:- ? VAR? VAR? så vet jag vart jag skall åka nästa gång. :) Betalde 1000:- på bmw på göteborgsvägen i mölndal när jag köpte min e36. visserligen är det några år sedan. |
|
| Vänta nu varför ska man behöva göra det? (Ny) | |
|
Betalade 500 spänn på BMW Solna då jag gjorde det på E46 M3:an senast. Omkodningen är för att försäkringsbolagen vill att man bara skall kunna stänga av larm/startspärr via fjärrkontrollen och inte också via nyckel i låset som är den variant som är standard i t.ex. Tyskland. Att du vill veta vilka nycklar som öppnar och startar bilen är väl bra så att inte Fritz eller Lasse behller en nyckel (som han säger är borttappad) och sedan åker och hämtar tillbaka bilen ;) |
|
|
Hej igen! Efter mycket sökande så rekommenderar jag Inyes bil BMW aukt, verskstad i Alingsås. Du får både kodningen intyg samt automatisk halvljus inställning till ett pris av 600 exl. moms. |
|
|
Vissa fbolag kräver. omkodning Men det är ju för din egen säkerhet om du har köpt en bil i utlandet. värdt pengarna. |
|
| Finns Inyes kvar? | |
Daniel_M |
gammal tråd iofs... Men ja Inges finns kvar ingesbil.se E30=Äkta Kärlek |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.