|
|
|
|---|---|
|
Finns det adaptiv låda till 750 E32? Kunde man välja det eller när kom det? Någon som vet? //Schnitzer | |
Scheckheft |
Hej, läste lite på 7er.com och där framkom det inte att 750 skulle finnas med adaptiv låda. Länk Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
Ok, då kan det inte finnas. Det var bara det att jag såg en 750i -93 med det körprogrammet med ett lysande "A" uppe på displayen. Min kompis har en 540i -94 med ett sånt lysande "A" och han har adaptiv låda så det var därför som jag undrade. //Schnitzer |
|
torparn2 |
Jag har ett lysande A på min display på min 750-93:a Jag har bara 2 körprogram A eller S "Det är inte dom höga hastigheterna som dödar, det är dom snabba stoppen" |
|
torparn2: Ja precis, det är det som jag menar. //Schnitzer |
|
torparn2 |
Har jag en adaptiv låda då eller??? "Det är inte dom höga hastigheterna som dödar, det är dom snabba stoppen" |
|
Jag vet faktiskt inte. Man skulle nästan höra med BMW om det fanns. De på 7er.com brukar ändå veta vad de pratar om. Jag vet att 750 E32 är 4-växlade automater och adaptiv brukar väl vara 5-växlade så det kan ju bara vara något som BMW har ändrat så att det står ett "A" där istället för ett "E". //Schnitzer |
|
|
Det finns med, 2-sidor, i instruktionsboken för -93. Så visst fanns det, men bara, enl.boken, till 750 ej 740. Dock ej heller till 730/735. Det var tillval, alltså ej standard! MVH Peo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.