|
|
|
|---|---|
Gold |
Jag beställde nyligen en ny luftbälg från motornord.se, men idag när jag fick den så var den inte alls likadan som den luftbälgen jag har sittandes i min E30 320i Touring 90- 6 cyl med kat. Någon som vet exact vilken jag ska beställa och kan visa mig vart?. MvH Marcus |
Woodman |
Gold: Rätt gummibälg heter enl MotorNords artnr: 13711726204. finns även en 13711726325 som ev kan passa. |
Woodman |
Är det Hasse du beställt bälgen av så passar den säkert...han har mig veteligen aldrig skickat fel prylar. |
Gold |
mkt möjligt att det var jag som valde fel :/ |
Gold |
Woodman vart hittade du den på motornord.se?. Jag kollade under länken "Gummibälgar insprutning" på BMW reservdelar. Hittade inte det artnmr du visa. |
Woodman |
kollade i en äldre katalog från Motor-Nord. Vad är det för artnr på den bälgen du fått...? |
Gold |
det är ref.nmr. 13 71 1 285 479 |
Woodman |
Den är till: BMW 520i "Utan katalysator" Jag var inne på deras hemsida & kollade den bälgen du skall ha finns inte ens med..? sedan står det mkt förvillande att den du beställt passar bl,a 320i-87 (står inget om kat här ?) Samt 520i (Utan kat) Jag tycker att du skall klaga på dessa missvisande uppgifter..det är som uppgjort till att beställa fel artiklar. (Mkt dåligt) |
Gold |
ok, men vet du vart jag kan få tag på rätt bälg då?, gärna online butik om det finns och till bra priser. MvH Marcus |
Woodman |
Du skall naturligtvis ha rätt gummibälg från Motor Nord Ring till Hasse tel 060-157400 Och tala om hur det ligger till. Känner jag honom rätt så skickar han dig rätt bälg helt kostnadsfritt. Rätt bälg heter: 13711726204. |
Gold |
ok, jag tackar så mkt! |
Gold |
Ringde idag till motornord.se och dom hade inte en bälg "till en sådan NY?! modell" det är ju fan en 90a.. Så nu är min fråga, vart får jag tag i en? MvH Marcus |
Woodman |
Är det sant..låter ju helt otroligt ? Då återstår det väl bara att du kontaktar din lokala BMW handlare (reservdelar) Så att de beställer hem en bälg till dig. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.