|
|
|
|---|---|
|
Kan inte låta bli.. förlåt.. men kolla denna: Länk jojo.. "man ska veta vad som sej säljer!" (Leifi Blomerous) "spännande män luktar diesel" | |
| Undra hur den bilen går!? | |
|
är det 90 vinkel på en sådan rak v-6a ? :-) Känner Du till en riktigt stor container ? Isf. vill jag kasta min bil där. |
|
|
Mufid? Kan man döpa någon till det? *heh* |
|
| Ja... det är inte lätt med det tekniska.... | |
| Va han måste mena att cylindrarna i den specialbyggda BMW-sexan står i rad tre och tre...:-)???Eller så är det karossen som e rak medan motorn är en för BMW ovanlig V6:a.... | |
| Det kanske är en specialmotor med 360˚ vinkel... fast hur tusan ser man att det inte är en rak stjärnmotor...?? | |
|
Jag tänker säljer bilen och köpa mig en mc.... jaja ska han ha raka v6:or på den med mån tro? 12 tums ratt e MANLIGT :) |
|
| hur många sånna här trådar skall skapas egentligen.. | |
Aldric |
*sommar däck både på lättmetallfälg och 17-alu- fälg sedärja .. inte illa alls. många fälgar blir det :) |
|
Stackars grabb! Måste ha ordentligt med hicka nu! *S* Bilder finns numera i galleriet! |
|
| david_hedlund: "spännande män luktar diesel" menar du "spännande män, luktar diesel" eller "spännande, men luktar diesel" | |
|
haha.. det var ju en grej ja inte tänkt på.. ska nog sätta dit ett kommatecken.. "spännande män luktar diesel" |
|
|
När diskutionen ändå är uppe: Länk |
|
|
Till och med en bild på motorn! Länk en till. Länk och slutligen Länk Vad kan man dra för slutsatser av detta månne... Sparar till en.... Länk |
|
|
jahaaaaaa.. kan ju inte sluta undra va f_n de e för folk som köper BMW ibland.. Återigen, en till:Länk "spännande män, luktar diesel" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.