|
|
|
|---|---|
|
Nu finns bilder i galleriet att beskåda för er som är intresserade. Mvh T | |
|
jävligt fina bilder, skoj att den blev såld tillslut....var och tittade på den flera gånger, var sugen på att köpa den men avstod då det dels kostar en del i försäkring samt om man skulle behöva reservdelar, sen så ville jag inte ha en sån bil som förstabil, om man skulle råka köra på ngt, inte skoj att demolera en sån fin bil... BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Mycket fint, har tittat på den ett flertal gånger när den stod i Kristianstad. Lycka till med bilen |
|
|
Känns skönt att den är i trygga händer, gratulerar till en av världens vackraste bilar :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Tack för den positiva responsen, bilen kommer att vårdas ömt. Den står för tillfället i garaget pga att Trygg-Hansa inte lyckats prestera en stöldförsäkring, det kommer att vara fixat nästa vecka och sen syns den på vägarna igen. Mvh |
|
|
Ta väl hand om na !! Den ska behållas kvar i detta grymt fina originalskick va ??? Hur som helst ----- LYCKA TILL Billy B-10 Länk |
|
|
Billy! Du är helt rätt ute när du könsbestämmer 633an till en kvinna. Mvh |
|
|
Tack , tack. Min alpina är också min kvinna / älskarinna ..... Billy B-10 Länk |
|
|
Billy! Alpinan ser fin ut - extra fin med en SAAB parkerad framför :) Mvh |
|
|
he he he , visst är saaben läcker.... håller på och byter topplockspackningen på saaben nu ---- vilken kvalite´ Billy B-10 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.