AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
408

någon som bytt lampor OBC datorn..?

Undrar om det är någon som bytt sina lampor i OBC datorn någon gång. Har försökt att med hjälp av `mekartips` att plocka bort obc´n men den är helt stum,det skulle finnas en ´spak´ att dra i som sitter på åvansidan men den går inte att dra i, bara lyfta lite,så jag undrar om någon gjort ett lamp byte på en 735iA-87, vore tacksam för hjälp o tips.
po
1.178
powertoy
750iA-97 Individual step.TV/Nav.
528i -82
Normalt ska ett litet "klick" övervinnas då man drar i spaken, men du ska ju inte behöva ta i så det knakar i plasten. Prova att dra spaken nedåt (eller uppåt,minns inte riktig) när du drar i den.
Detta kan få den att lättre hoppa ur sitt låsläge.
Följde instruktionen som va på siten här! gick bra efter ett tags micklande "som me dansfruntimmer! " men sen kommer de av bara farten !! (kunde inte låta bli att skämta till de!)

>>>Niklas
Det finns väl inte mer än en grej att mickla med..? min går att röra upp o ner bara, det är väl plast biten som är som ett ´U´ på åvan sidan eller finns det flera spakar...?
Så vitt ja vet finns det 2 rattar o en springa att mickla me samt att min gick både in o ut (obc alltså) skämt åsido! tyckte vad jag minns att de enda problemet va att det var trångt (klagar man aldrig på annars!!) lycka till!

PE
630
PESK
740iA e32
Nej, spaken sitter på sidan, inmot stereon....
Peo
ok, spaken som ska sitta på sidan finns inte på min. Har jag någon annan model eller vad kan det vara för fel F**N får väl bryta sönder hela plasten då grrrrr :-)
Jag har hittat spaken som sitter på sidan, men inte hoppar obc:n ut inte neeejjj då den sitter som bara den.
Jag vågar inte dra hårdare i spaken av rädsla att bryta av den lilla plast spaken, någon som har något annat tips??
Och jag vill inte bräcka eller bända loss den.

//kwthai
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.