|
|
|
|---|---|
| Undrar om det är någon som bytt sina lampor i OBC datorn någon gång. Har försökt att med hjälp av `mekartips` att plocka bort obc´n men den är helt stum,det skulle finnas en ´spak´ att dra i som sitter på åvansidan men den går inte att dra i, bara lyfta lite,så jag undrar om någon gjort ett lamp byte på en 735iA-87, vore tacksam för hjälp o tips. | |
|
Normalt ska ett litet "klick" övervinnas då man drar i spaken, men du ska ju inte behöva ta i så det knakar i plasten. Prova att dra spaken nedåt (eller uppåt,minns inte riktig) när du drar i den. Detta kan få den att lättre hoppa ur sitt låsläge. |
|
|
Följde instruktionen som va på siten här! gick bra efter ett tags micklande "som me dansfruntimmer! " men sen kommer de av bara farten !! (kunde inte låta bli att skämta till de!) |
|
|
>>>Niklas Det finns väl inte mer än en grej att mickla med..? min går att röra upp o ner bara, det är väl plast biten som är som ett ´U´ på åvan sidan eller finns det flera spakar...? |
|
|
Så vitt ja vet finns det 2 rattar o en springa att mickla me samt att min gick både in o ut (obc alltså) skämt åsido! tyckte vad jag minns att de enda problemet va att det var trångt (klagar man aldrig på annars!!) lycka till! |
|
|
Nej, spaken sitter på sidan, inmot stereon.... Peo |
|
| ok, spaken som ska sitta på sidan finns inte på min. Har jag någon annan model eller vad kan det vara för fel F**N får väl bryta sönder hela plasten då grrrrr :-) | |
|
Jag har hittat spaken som sitter på sidan, men inte hoppar obc:n ut inte neeejjj då den sitter som bara den. Jag vågar inte dra hårdare i spaken av rädsla att bryta av den lilla plast spaken, någon som har något annat tips?? Och jag vill inte bräcka eller bända loss den. //kwthai |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.