|
|
|
|---|---|
|
Hjälp! Nu har jag lyckats beställa ett chip iallafall.. Men jag har också beställt sänkfjädrar från Bilstein. Är det någon som vet en bra, billig verkstad (eller privatperson) som kan göra jobbet i Gbg området? Tack på förhand från en med tummen mitt i handen ;-) | |
|
Vad faaan.. Finns det ingen som kan ge mig ett tips???? Mvh Frustrerad! |
|
| Alltså... det finns inga billiga verkstäder i Göteborg... men prata med MH-styling, dom är bra i alla fall. | |
|
Tackar! |
|
|
Det var så lite så.... ____________________ |
|
|
Har lite för mycket å göra just nu annars så hadde jag fixat det :( MH Styling = Dyrt! //Ticco Länk |
|
|
Ticco: det är vad man gämför med.... det är hälften så dyrt på en verkstad. ____________________ |
|
|
Ticco.. Kan du tänka dig att göra det lite senare? Typ efter semestern? Ingen panik för min del just nu. |
|
|
Hej Alla kan ni tänka er att åka en bit utanför gbg så kan ju vi hjälpa er om ni vill Mvh Ace ______________________________ **Tack gode gud för MBE 970 styrenhet, Verdi stakar,Wössner smidda kolvar, Lysholm kompressor 2300 och NX 2 steg gas system Amen!** |
|
|
Vart och vad kostar det? Mvh Daniel |
|
|
Socialdistortion: Maila någon gång under sommaren så kan vi kolla läget, alt. efter sommaren. //Ticco Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.