|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
okej så var de iaf.. nått gjorde du... jag valsade bara in innerskärmen märks inger bilen blev ju inte bredare! Min bil Länk |
|
|
Valsade du plast? Innerskärmen är i plast "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen Länk |
|
|
Tror han menade inviket på skärmkanten, har gjort samma sak på min bmw oxå. Fast märker nu att jag skulle valsat dom mer, bytte däck bak samma storlek men annat märke... Va en helt annan rundning på dom däckena så nu skrapar det =( kostar att ligga på topp!! |
|
|
Stoffe var någonstans i falu/Borlänge finns killen som valsade dina skärmkanter. Mvh MAuricio |
|
|
Är också lite intresserad av vem det är i falun som valsar. Stoffe, eller någon annan, nr och namn tack. =) // Mattias |
|
| Har itne riktigt förstått mig på de här med valsning men jag tror jag hajjar principen. Måste man lacka om skrämarna/kanterna om man valsar? Mvh / Kalle | |
|
det finns nissar som kan fixa valsning,alltså trycka ut skärmkanterna utan att lacka om. Vet ej riktigt hur de gör. Så äre. // Mattias |
|
|
Dom trycker sakta ut skärmen fram och tillbaka med en rulle samtidigt som dom värmer lacken så den inte spricker med en varmluftspistol. På så sätt kan man tänja ut plåten utan att lacka om. |
|
| Vem var det som fixade det? Skicka gärna ett nr, har nämligen samma problem jag | |
| Erlan hansson i borlänge tror jag kan lösa problemet. jag gjorde de i falun blev bra. | |
|
Tackar stoffe! funkar bilen bra nu eller?? Borde nästan svänga förbi dig nån dag och kolla ditt recept! bor ju själv i falun och jobbar i borlänge så! // Mattias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.