|
|
|
|---|---|
|
Tänkte värde på m3 95 röd helfint skick,, välvårdad utav bara den!! Fin i alla skärmar, dörrarr å kanter. Bilen är impoterad av medelålders och ingen under 30 har haft den. milen 15000, är ju inte så kul men bilen klarar ju av att gå långt eftersom den är välskött till tusen. Servicebok, stått igarage även på sommaren och är inte vinter körd alls. Utrustning. Alcantara Inredning, Manuell (5 vxl), Klima, Dator, CD, Startspärr, 2 x Airbag, Sportstolar, M3 GT 17" fälgar, Elhissar, Elspeglar, Vita blinkers med glastoning, Hamann pedaler, Växelspaksknopp i aluminium, Handbroms i aluminium. Priset på denna?? Inte vad du vill ge för den utan vad den är värd? | |
|
E36, M3'an med "bara" 286hk, röd, 15.000 mil, och det rådande ekonomiska läget gör väl dessvärre bilen lite "kall". I övrigt verkar bilen vara i fint skick och ett bra exemplar. Jag gissar att du kan få ca 130', gå ut med annonspriset 139'. roadZter |
|
|
OKEJ NÅN SOM HAR EN ANNA ELLER MERA SYNVINKLAR ELLER TUYCKER NI ALLA SOM DanneZeta. TACK DanneZeta FÖR INFON DÅ VET JAG LITE MERA. |
|
|
Hej. Håller med DanneZeta. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Tror som Danne och Edvard. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
ok då har jag bildat mig en uppfattning. men då tyckker alla så här altså?? eller??? |
|
|
På rådande marknadssituation, dvs kraftigt vikande så säger jag ned mot 120-125kkr. Övrigt har nog danne rätt. Jämför med tex www.bytbil.com och dra av 15% på handlarnas priser för en rimlig marknadsbedömning. Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.