AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
437

Orust blinkers...

Orust blinkers.......kallar jag det när bilen börjar blinkar efter nedbromsning och eller när han precis precis ska svänga....mycket irriterande!!
Inbillar mig att det finns bara här på Orust.....eller!?

mvh

PH
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Något annat som är mycket irriterande, fast långt ifrån fysiskt farligt, är när folk skriver så bristfälligt att man nästan får ont i huvudet när man skall läsa inlägget. Speciellt svårt verkar det vara att skriva ihop ord som hör ihop, t ex "Orust-blinkers" eller "Orustblinkers". Testa skillnaden: "Jag hade sex drömmar i natt" eller "jag hade sexdrömmar i natt". Ja, var det våta drömmar eller handlade det om sex stycken olika drömmar? Någon som håller med om detta kan klicka vidare på denna Länk Det är tydligen långt ifrån vår käre kung (knugen) som är dyslektiker... När det gäller Peter Hansson's i övrigt mycket intressanta inlägg (ironi) så tror jag inte att fenomenet att använda blinkers, sent efter inbromsning eller precis innan vänster- alternativt högersväng, är förknippat med Orust. Det är nog dessvärre lika illa i hela vårt avlånga land.

roadZter
Danne Zeta

Tackarsåmycketfördinrättelseavmittinlägg.Försökerattskrivasåbrasommöjligtmendetärintealltidsomdetblirrätt.Hoppasattdukanförlåtadettamittmisstagochintefåralltförontihuvudet!

mvhPeterHansson

PH
Espen
Peter Hansson:
Ha ha, helrätt... Besservisser kan man vara någon annanstans Zeta!

-Eppe-
Born2XLR8
Aldric
Messerschmitter heter det väl ;)
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Aldric: Vi med "Borås-blinkers" skall hålla ihop! ;)

roadZter
:-)

PH
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.