|
|
|
|---|---|
_hubbe_ |
En dakargul m3-cab med svart och gult skinn? Har inte lyckats hitta någon ännu... är det någon som sett en sådan, kanske till och med en som är till salu? |
| jupp såg en på blocket för ca 2 veckor sedan en -97á tror jag , | |
|
kolla : Länk //Martin Länk |
|
| jupp den jag menade | |
|
Mycket roligt (taget från annonsen): "TOP skick TOP skick TOP skick" Fräsh inredning iallafall... /Wille |
|
|
Ja, den är nog i TOP skick då. Inte toppskick. Skabbiga fälgar också om du frågar mig. Men det kanske är ett bra köp, vad vet jag. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Jag vet inte om 260 000 är rätt pris direkt. | |
| Pesetas möjligen... | |
|
Den lär nog inte bli såld för det priset... Inte sååå bra att montera GT splitters utan en vinge bak (även fast det är snyggt). Kan bli spännande vägegenskaper i högre hastigheter. /Wille |
|
|
WilleW: Med GT-splitters är det frontläppen du tänker på? Är det verkligen sådana lyftkrafter i bakpartiet på en E36 cab så det skulle påverkas av ett aningen större luftflöde över bilen? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Den "vanliga" M3 frontläppen (coupé) sitter ju inte heller orginal på en cab, med GT splitters går den ju ännu längre ut. GT-Splitters sitter inte på en M3GT av styling skäl utan funktionella skäl, skall monteras ihop med en ClassII vinge (GT) /Wille |
|
|
Jag vet att det finns en sån M3 Cabrio i Lund som motsvarar dina önskemål exakt, den är dock inte till salu vad jag vet. Men när den gick i mina hemtrakter var den i absolut toppskick och original, ingen fjantig ögonlock eller fula fälgar. //Sniffer ______ Svenskt E34 M5 Limousine register under uppbyggnad |
|
_hubbe_ |
Bilen från bytbil ser ju himla vettig ut! Men fälgarna vet i fan... =) antingen fräcka eller fula? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.