|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket kan man begära för en sådan? Den är importerad -97 har m-speglar, m-ratt och äkta träpanel utöver den vanliga utrustningen. Service är gjort inspI och inspII. Finns papper på allt. Mvh Danne Det finns bilar och det finns BMW 7-serie!! | |
|
Tjenare. Hur långt har den gått? Antar att det är en automat? /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Hej Edvard! Ja självklart att det är en automat. Den har gått 13000. Mvh Danne Det finns bilar och det finns BMW 7-serie!! |
|
|
Hej igen. Rent spontant utan att vara helt insatt i 850´s priser så skulle jag gissa på ca 130 000:- med reservation om att ha lite fel. ;) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Tackar för det Edvard! Mvh Danne Det finns bilar och det finns BMW 7-serie!! |
|
|
Såg en mycket fräsch 850iA -91 i Sölvesborg som han skulle ha 125' tror jag för. Skitful vinge (Evostuk) hade den men det tror jag inte påverkar inte så mycket //Lövet |
|
|
Hej har sålt en 850 -92 förra sommaren... Bilen hade gått 6000 mil Med MYCKET utr... kanon skick.. en ägare, fick efter 2 års annonserande 110.... Dom är mycket svår sålda ! 840 kanske lite mer lätt såld, men kan bara önska dig lycka till ! Mvh Petri |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.