|
|
|
|---|---|
janne mix |
Måste allt jävlas???? DEt som började som en liten titt blev en HEL renovering. Fan öppna alldrig en huv på en bil. Om så är fallet tag fram hammaren slå dig på tummen så- slipper du skruva. Faaaaan vad extra grejor det är på en M5 jämfört med en 535. Faaaaan färdkännst är billigare. |
|
Grattis "snickar'n"! Du har vunnit guld i kategorin "Månadens inlägg"! Man slutar aldrig att förvånas på detta forum... roadZter |
|
Gemini__ |
Vad exakt har du åtgärdat på din M5:an. Var motorn i ett dåligt skick innan renoveringen el.? Har du några bilder på din M5:a förresten? Mvh: Thomas |
|
DanneZeta: Jag tror "janne mix" plockar hem hela prispallen denna månad :) Störtskönt inlägg, lite tristare historia bakom förmodligen... Mvh, /Wille |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Ja...det känns verkligen härligt att någon fritt uttrycjker det man själv känt otaligt antal gånger. Senast igår löpte jag amok med en påk på en av mina bilar som hånade mig. / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är precis lika glad i dem alla! |
|
BMW-beroende: Du misshandlar väl inte dina bmw'isar !!! Billy B-10 Länk |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
billy; nej det tillhör de mer sällsynta uppträdandena hos mig men en bil vägrade starta som nyss fungerat och i tidspress, dåligt, väder och hungrig och allmänt eländig så var utbrottet ett faktum... Det fina var att just som jag i vredesmod skakade i motorn så startade den. De brukar känns på sig när det är dags att sluta retas...mina bilar alltså... ;-) / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är precis lika glad i dem alla! |
|
Bra ! skönt att höra !! Billy B-10 Länk |
|
|
jannemix, min granne är säkert sugen på att byta sin volvo 142a rakt av om du är intresserad :-) mvh, e38b12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.