|
|
|
|---|---|
BeeMWe playboy |
för något ? Nån skillnad på den och en vanlig M3an, så att säga. Såg en annons i bmwbörsen... Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
Jag vet inte riktigt. Den heter väl 320is och har vad jag vet bara motorn från M3. Den ser ju iallafall ut som en vanlig E30 på utsidan. ///Johan |
|
|
Är inte en 320is en sen E30 med E36-325 motor? /Jorge |
|
|
Den är endast på 2,0 liter (dock runt 190hk om jag inte minns fel). Sen är det inte samma kaross som "riktiga" M3 utan samma som 325. Vet ej hur det ligger till med chassiet. 320is finns även med 4 dörrar (huga!). Get in and sit down, shut up and hold on! ///M Power |
|
| I Italien skattar man efter motorvolym, alltså literantal. Därför vill inga vanliga Svenssons i Italien ha en bil med stor motorvolym. Bilfabrikanterna får därför gör italienska versioner av sina bilmodeller, alltså banta motorvolymen, annars köps inga bilar i italien! | |
|
Kolla Galleriet/Udda Bilar där finns den med... //Cosmos Söker 520 E28 eller 323 E30!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.