AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
475

film från norrträffen 2003

Filmen är redigerad nu... den ligger på en server med trög uppkoppling, kommer inom snar framtid att läggas upp på en snabbare server... men de som är otåliga kan ladda ner den redan nu.

Dock finns inte de korta klippen som nämns i filmen att hämta.. dom klippen är färdiga men det finns ingen plats på servern (bara 40mb hårddisk kvar) ... men om någon specifikt ber om det så kan jag lägga upp enstaka klipp...
bara att maila mig på dyn@ruilan.com

Länk

/Juhani
En BMWlös stackare...
Det gick snabbt... filmen är nu redan upplagd på bmwcs nordsektionens sida... så ovanstående länkt är inaktuell från och med nu inatt.

ny nerladdnings sida:

Länk

De små korta klippen kommer snart att vara upplagda på samma ställe om jag förstått det rätt...

/Juhani
En BMWlös stackare...
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Bra filmat och redigerat! Skitkul att kolla på, speciellt början :)

Personligen hade jag dock föredragit mer konkörning och mindre burnouts ;-)

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Bra film! :)
E30:n var inte dåligt på att göra ringar....:)

/Manray/
Tack.

Jag tog 50/50 av varje... alla gillar ju inte samma sak så nu blir "alla" nöjda med både konbana och burnouts :)

Största anledningen är att kameran inte var anpassad för oss med glasögon så att det var svårt att se vad man överhuvudtaget filmade... så det blev inte helt jämn filmning av konbanan på samtliga bilar.
Men nästa år så ska jag ha med min egna kamera som ska inhandlas nu under vintern som kommer... och den ska vara anpassad för glasögonanvändare.. :)

/Juhani
En BMWlös stackare...
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Juhani: Va bra att du fick upp den... Då måste jag ladda ned den när jag kommer hem i helgen... Du kommer inte att kunna lägga upp filmen från våran träff eller? Annars så kan jag tänka mig en liten kopia på cd mot ersättning förstås då för din del.

Mvh Tobias
Stensth: Du tänkte filmen från Traktorpullingen? Den kan jag ordna fram på cd..

/Juhani
En BMWlös stackare...
st
2.200
stensth
Juhani: Ja precis, "full pull"=)

Vi får höras någon dag, Mikko har ju mitt nummer utifall du skulle vilja ha tag i mig...

Mvh Tobias
Visa användare
422
Palle
330i Coupé-07 E-92 Sparkling Graphite Metallic
Juhani: Trevlig film det där, ni verkade ha skoj :-) vet du vad fälgarna heter som är på E-36 touringen i början av filmen?

//Palle
Länk

Palle: Jag har ingensomhelst aning om vad fälgarna heter... inte heller mikko eller stensth visste..

/Juhani
En BMWlös stackare...
st
2.200
stensth
Jag tyckte att det kanske kunde se ut som att det var MM Evo, men det är lite svårt att urskilja på filmen.
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
Jag kan höra med ägaren vad dom heter.

Visa användare
422
Palle
Juhani: Ok... tack ändå.

stensth: Ja svårt att se när hjulen rullar, såg läckra ut iallafall.

Koni: Bussigt gör det, tack!

//Palle
Länk

Visa användare
61
J_boy
323i-85
Juhani: bra film det där....gillade musiken där i slutet...den 60 tals medleyn eller va man ska säga...vart kan man få tag i den?

BMW-There ain't no substitute...
J_boy; Håller med dig! =) Mailade Juhani och fick svaret: Jive Bunny That's what I like

/Manray/
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
Palle: Fälgarna heter Radius R6 8*18"

Bild finns här Länk

Visa användare
422
Palle
Koni: Bussigt!

//Palle
Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.