|
|
|
|---|---|
|
Hittade denna bil på Spray Köp & Sälj.. Kolla i bannern..vad är det för bil? Länk /martin | |
|
ser ut som den nya CLK:n alltså Mercedes, men jag håller med att på den bilden är bilen lik en Z3:a med vissa modifieringar. Bakdelens utseende utesluter dock att det är en sådan. /D |
|
|
Hoppsan.....SLK skall det vara och inget annat. Modellen jag avser har inte börjat serietillverkas än dock. /D |
|
|
Har du nån länk till någon bättre bild på den? (SLKn) *nyfiken* /martin |
|
| Måste vara en tidig Z3 prototyp eller möjligtvis senare uppföljare innan Z4:an utvecklades. Nya SLK:n ser inte ut så och tror garanterat det är en BMW. Har till och med spjälen på sidan som gamla & nya M-modellerna.. | |
cdabox |
det är slk amg In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
| Det liknar BMWs kommande 6-serie. --> Länk | |
|
Det där är en tidig datortolkning av hur nya 6-serien förväntades se ut för något år sedan. Rena fantasier mao. Mvh |
|
|
SLK?? Vad yrar ni om mina herrar!? Här: Länk finns bilder (troligen inte officiella, men de ger en uppfattning) på nya SLK. Och om jag får säga det själv: fy fan vad ful den är :( Det som återfinns på spray-sidan är som ollen säger en fantasibil, photoshoppad. Z3:ans front är det dock. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
chrille70 |
Kalle, jag kan inte annat än hålla med om nya MB SLK. Den var verkligen ingen vacker skapelse. Hoppas innerligt att det inte är så den kommer att se ut. Jag har sett en del spionbilder på nya SLK (maskerade prototyper) och den verkar ha riktigt fina linjer, liknar en "mini-SL" ungefär. Men man vet aldrig vad som döljer sig under el-tejpen.... Mvh Chrille |
|
Spray använder sig ofta av "fantasibilar" i sin promografik. Det är för att undvika att någon biltillverkare kommer och vill ha betalt/stämmer dem för att de använder deras bilmodeller eller grafiska material i sin marknadsföring. Jag tror att problemet är större på andra sidan atlanten, men kika gärna på andra internetsajter och i tidningar, det är så gott som ingen som vågar använda bilbilder i sina loggor och marknadsföring. Det är en annan sak när bilderna ingår i ett reportage, då är det helt ok. |
|
|
Den där bilden är en datorgjord "studie" av en "spion-site" om hur en ev. 6-serie-cab skulle kunna se ut. Länk Har f.ö. inte mycket förtroende för den siten. Tycker dom verkar mindre seriösa på nåt sätt... Spray har alltså stulit bilden rätt av, beskurit den och spegelvänt den. Mvh Patrik - rätar ut frågetecken på morgonen! ____________________________ 8/6-03?Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.