|
|
|
|---|---|
|
Ska köpa antingen 323 eller 328 touring. Har provat en 328 och gillade den. Men 323:an är ett par tusen billigare i försäkring. Det skiljer en massa i vrid, det ska man inte sticka under stol med. Men är det så man gråter, när man kör 323:an? Alltså i frustration över avsaknaden av hästkrafter? 328:an gick väldigt bra, men är 323:an långt ifrån? | |
|
323 Är en lite underskattad motor som är en riktig Juvel. Den är en vidare utveckling av M52 325 Motorn. I min 323 Coupe var den en rikitg pärla får jag säga. på längre sträckor snitta den under 0.8 och höll sig kring litern i stan. 328an jag har nu upplever jag som törstigare i stan men snålare vid blandad körning samt vid längre sträckor, Min rekomendation är 323 om du tänker lite med plånboken, 328 om du behöver ett bättre grundvrid. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Jag har precis köpt mig en 328:a, provade allt från 320 till 328 och valet var inte särskilt svårt. 323:an känns mycket klenare tycker jag. Mvh Henrik |
|
|
Ut och prova själv! Då slipper du ångra dig. Du kan få massor av åsikter av kunnigt folk på forumet utan att bli klokare av det. Det handlar om upplevelsen och den sitter inte i bilen/moton utan i huvet på dig. Innan jag köpte 330:n övervägde jag att beställa en 325 Ci, bilarna är ju ganska lika på papperet. Men väl ute på vägen under ett antal provkörningar hade 325an inte en chans när det gällde att skapa habegär. My Bimmer is my mistress |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.