AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
596

F1 resa med Bmw-?

Ja som rubriken lyder så finns det möjlighet att boka biljetter för Silverstone 18-21 Juli se mera på bmw hemsida.

se nedan:

Efter succén med F1-resan till Monza föregående år erbjuder BMW nu en resa till Silverstone den 18-21 juli. Denna gång är det till den snabba, engelska banan som en grupp BMW-förare erbjuds att följa med.
Förutom möjligheten att följa det spännande loppet från första parkett planeras även andra trevliga aktiviteter. Som BMW-förare (privatbil eller tjänstebil) har du möjlighet att köpa två platser per person. Nedan kan du se vad som ingår i priset.
Eftersom vi bara erbjuder ett mindre antal platser bör du snarast kontakta Bennett BTI Nordic för att boka ditt deltagande.

Pris
Priset är ett självkostnadspris och inkluderar F1-biljetter, direktflyg, hotell samt frukostar, luncher och middagar. Dessutom planeras ett antal mindre aktiviteter på plats som den som så önskar ges möjlighet att delta i.

Datum: 18-21 juli 2003.
Avresa fredag kl. 17.30 från Arlanda respektive kl. 16.35 från Köpenhamn.
Hemkomst måndag kl. 22.50 till Arlanda respektive kl. 22.00 till Köpenhamn.
F1-loppet: Platser; Pit Straight (värde ca 5300 SKr). Gäller för både lördagens kval och söndagens tävling.
Flyg: British Airways från Arlanda respektive Köpenhamn
Boende: Dubbelrum på 4* hotell "The Alveston Manor", med enkelrum vid tillägg.
Pris: 16900:-/per person

Bokning sker genom att ringa till vår reseleverantör Bennett BTI Nordic och Karin Oettinger på telefonnummer: 08-457 99 55

Vi hälsar er varmt välkomna att följa med!
BMW Group Sverige
Jessica Dannberg
Miku Kimber

Är det några som är intresserade-?
Bu
241
Bucket
535iA - 87
Låter grymt, kanske lite saftigt att bränna iväg 34 lax för mig och damen på en helg:) Hade jag pengar över skulle jag lätt åkt!

/Henrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.