AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
477

Z träffar i Göterborg och Stockholm

Två Z-träffar på gång. I Stockholm Tordag 26:e Juni vid Brostugan och i Göterborg 7:e Juli vid Nääs fabriker.
Kolla in trådarna på Z-Forumet för detaljer.

_________
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
Då är träffen i Stockholm idag.
7 bilar kommer närvara med totalt 1770bhp.
3 st M Coupeer, en M rodaster, en Z3 Coupe 2.8 en Z3Coupe ESS och en Z4 3.0

Alla andra BMW är emmertid välkomna till denna mini-träff. några av oss kommer att ha gamla BMW tidningar med sig så om ni är intresserade av det...

_________
Hupp hupp hupp, Z3c 4 ever!, nu glömde du mig där! Z3 Roadster 2.8, om jag får be ;)

///M
Z3c 4 ever!

Vilken fin inbjudan till träff så här i sista sekunden:))bäst att kanske packa ner kameran och åke med?
The Matzr: sorry.

starre: den har suttit här sedan 23:e med hänvisning till Z forumet. Klart du ska kameran med: vågar du mäta krafter med M Coupe´erna?

För resten: Ditek på en BMW som benrakning på en simmare? 0.001 sekund bättre på 0-100? ;-)

_________
Z3c 4 ever!

ja jag har följt tråden men det det nästan bara har varit uteslutande z-bilar så jag har avvaktat.

Klart att jag vågar komma med kameran frågan är dock om jag har tillräckligt många hästar för att våga mäta sig med extra luft under huven.

Vi syns nog där:))
Ursäkta den dåliga svenskan gjorde två saker samtidigt
Starre> kul att du kom!!! Synd bara att du missade vår lilla race gonm stan senare på kvällen...då skulle du kunna bevisa om Performanece BMW hade rätt om 4.9sek på M3 ;-)

_________
Z3c 4 ever!

Tack men om jag inte minns fel så stod det 4.8sek upp till 100km/h vilket borde vara svårt för vissa:)))

Som du vet så är jag inte mkt för race.
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Då är Z-träffen i Göteborg på Nääs Fabriker måndag 7 juli från ca 18.00, även Stockholmare är välkomna.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.