|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
cdabox |
Man kan få behålla kk om det hänger på jobbet, har 2 idiot polare som kör för dhl och de har båda förlorat kk och fått behålla det. Farah: Man ska inte köra för fort :-), nej skämt o sido, kontakta länsstyrelsen så får du besked av dem istället. In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Väldigt, väldigt ovanligt, att man får behålla körkortet helt och hållet om man blir av med det. Vore kul att höra vilka skäl (eller vilken superadvokat dom anlitade) för att få tillbaka det på en gång. En kompis till mig drev en egen budfirma, det hjälpte inte kan jag säga.... Länk Länk |
|
|
Cdabox: Snälla köp de där chippet av Qvarnis någon gång. Angående det andra så tror jag också att de är väldigt ovanligt att man bara får en varning då man kört 30 + på normal hastighets begränsning. De man skall ha i åtanke då är att varningen ligger kvar i 5 år och kan få avgörande betydelse nästa gång de är dags. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
cdabox |
hehe....har glömt ändra, ska gör det direkt för din skulle.... Asså de fick körkorten indragna, men fick tillbaka dem sen i rättegång In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Okej. de innebär troligtvis att de haft en bra jurist vid deras sida samt att de nekat vid tillfället de blev tagna. De finns egentligen vara scenario som jag förstår det, antingen får man indraget körkort en viss tid eller så får man en varning. Om de lyckats får tillbaka det genom överklagan så är det bara att gratulera. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.