AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.176

Hur många från forumet kommer till Gävleträffen,(rörberg).

Sida 3 av 3
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
osså Z8:an i bokyllan då
Audi A4 -03 "Blue Scar" showbygget.
fast jag tror bara jag har lyckats se dig en gång hittils *hihi*
klart man kommer till gävle.....
om det är någon som åker över sala dit så e det samling
vid 7 halv 8 vid göran arver eller va fa* det heter...

Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
jaså när då ? hehe själv är jag ju lika blind som alltid så, ser inte jag nån är det att jag är blind inte stram =)
JB
12
JB
E21 323 -80
"*Vi har även bjudit in någon annan bil för att skapa lite motstånd för de vassaste BMWna."

Jag vet!

Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
ja det var nu i vår nån gång *haha* är skapligt blind i bland jag med så =) undrar om det är för att alal påstår att jag inte syns bakom ratten?? ;)
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
ja inte vet jag varför du inte syns bakom ratten kort kanske ? =) Eller så är det för man sitter så lågt i bmws sportstolar. Jag har fått för mig att jag ser kanska så kort ut jag oxå när jag kör men jag tror mitt huvud sticker upp övanför ratten iaf. hehe för jag är ju igentligen inte kort =)
Nu har jag bestämt mig!!! tänker vara med på den här träffen även om det blir regn eller inte.. Jag tänker åka via Ludvika, Borlänge, Falun och Gävle men jag har aldrig varit i Gävle så jag har inte en nåning om vart någonstan i gävle ligger flygfältet?? Vägbeskrivning till flygfältet behövs om man kommer från Falun ?????

M.V.H

Mauricio Villasmil....

Mauricio
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
om du kommer från falun så ska man åka av mot valbo västerås. sen följ skyltar mot västerås så kommer du till rörberg =)
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Hepp... hur är det om man inte har någon bil att köra med (såld) och skulle vilja komma och kika bara? Gäller fullt inträde, eller är det ok att vara med som åskådare utan att köra?

Annars måste jag ju snabbt som blixten leta upp något ök att snurra med... ;) ;) ;)
322
jörgen nymann
BMW 528iAT -98
BMW735IA och Teres

Tackar för vägbeskrivningarna,det ska nog gå bra att hitta fram. Annars är det väl bara att följa efter alla andra bimmers... :-)

MVH // Jörgen

325 iX - "weather or not"
JB
12
JB
E21 323 -80
20kr om man bara ska gå in och titta.
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
teres: jag har samma teori som dig jag . e helle rinte särskilt kort så men man sitter juh på golvet o kör o gärna lite tillbaka lutad så =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.