|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Skulle vara kul att veta hur många vi är från forumet. mvh//trucker Länk Bmwcs 3381 Länk NY | |
|
Självklart kommer man! Ska du köra med 2002:an? /// Nicke |
|
|
Bara bilen vill så får man smyga in i snik-klassen=) Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
Jjag är på ! Mvh. Patric Min 740: Länk |
|
|
Anmäld och klar! Raggar hjälm för tillfället bara... |
|
|
Kommer jag också, men jag måste åka till Arlande ett sväng mitt på dagen!:-( Mvh Abbe Länk |
|
|
Jag ska kika upp, lite långt att åka bara... Först hem från jobbet nästan 100 mil för att sedan åka till Gävle 40 mil! Men vad gör man inte för att kolla in en av de bästa träffarna i landet. Väl mött där uppe! Mvh Tobias |
|
|
318:en är startklar... /Jimmy Länk |
|
Nojan |
Risken finns att man hamnar i Gävle på lördag ja... ;) Beror på om bilen lever lr inte... //F|iCkAN\\ |
bmw.b3.nu |
Självklart ska man till Gävle till helgen. Länk OO=00=OO |
|
Måste man vara medlem för att kunna vara med?? Jag ska inte tävla utom bara titta omkring .... Mauricio |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Maurixt, du behöver inte var medlem för att titta på. Men tro mig, du kommer också vill köra ;) Men det kan vi lösa på plats. Och vad är 200 kr för som vanligt 1l olja,t-shirt och får köra... Samt att snabbaste bilen kommer att få 2000 kr. Mvh Jörgen |
|
Men om jag ändå vill inte vara med och tävla kan jag parkera brevid de andra BMW eller måste jag lämna min bil ute någonstan och gå ditt??? Mauricio |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Maurixt, för att köra in på fältet kommer vi ta 200 kr, men som sagt, för en 1l bra olja, och en t-shirt tycker jag det är rätt bra pris. Vill du inte betala det får du ställa bilen utanför flygfältet och gå in. Det är många som inte är med och kör överhuvudtaget, många köra bara slalom, och de flesta vill bara köra 402m. |
|
Medlemskap i BMWCS krävs? /Jimmy Länk |
|
|
Ang Gävleträffen . För att deltaga i aktiviteterna , dvs köra 402 m och slalom krävs att man är medlem i BMW CS . Om man enbart vill åka in och titta (med bil) så krävs inget medlemsskap men man måste ändå betala inträdesavgifen . Hälsningar Ando Gunnarsson Bitr klubbmästare BMW CS |
|
|
A.G : Tackar,, var medlem förr ca 1-2 år sedan men har flyttat runt så det har ej blivit att man förnyade medlemskapet (era lappar kom ej fram)... Medlemskapet kan lösas på plats? Kostar? /Jimmy Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Hej Går att fixa på plats.... "Det är enkelt att bli medlem i BMW Club Schweden: Du betalar in 400:- på vårt PG 4883047-5 och anger tydligt namn, adress, telefon, mobil, E-mailadress samt Ditt bilinnehav. 50:- av detta är anmälningsavgift och 350:- årsavgift, och denna betalning gäller i 12 månader. Du behöver inte äga en BMW för att vara medlem. Det är intresset som räknas. Efter ett par veckor är Du medlem i en av de största märkesklubbarna i Sverige och har en del i ett internationellt nätverk av BMW-vänner." |
| Inte färdigmappat + diverse, men körbart - får se hur det blir med vädret. | |
| Darklight: Har du fixat hjälm?...då jag själv kommer till G-träffen men inte ska köra med min bil så har jag en hjälm jag kan låna ut...strl M-58... | |
|
Har en kompis som sade att han kunde låna ut sin, sedan om det är rätt storlek eller inte har jag inte en enda aning om ;) ... samt, man vet ju hur det är, när man väl skall hämta upp den så hittar den säkert inte... Kan du inte ta med hjälm för säkerhetsskulle i så fall? (Skall ringa min kompis idag och se) /Marcus Bmwcs# 4680 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.