|
|
|
|---|---|
|
Har kollat alla säkringar det finns gas den sluta bara att fungera. Finns det något bra felsöknings tips så är mycket tacksam för all hjälp jag kan få. Mvh Jarl | |
|
Du vet kanske att det behövs ett visst tryck i systemet för att kompressorn skall starta? Hur har du kollat så att det finns kylmedium i systemet? Kommer det spänning fram till magnetkopplingen när du aktiverar AC funktionen?? Trasiga magnetkopplingar är inte heller ovanliga... M.V.H. |
|
| Kolla även den lilla sladen som ligger på ovan sida av kompressorn. | |
|
om du trycker på knappen till ac:n klickar det till i motorutrymmet då ?? kolla det, för det kan ju vara magnet kopplingen som Andreas Plars säger här ovan.. |
|
|
Ska kolla dom sakerna ni har nämnt. Återkommer med mer info i kväll. M.V.H |
|
|
Det kom visst ingen kväll den 23/6-03 :) Om du ser detta "Jarl" så kan du väl berätta här vad felet var,antar att du fixade detta.. Mvh Janne. |
|
|
Han mekar kanske fortfarande...: Länk Senaste inlägg: 2003-06-30 21:11 Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ja,jag såg det, men med "lite tur" så kanske han(eller någon annan)har lite info att delge tänkte jag ;) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.