|
|
|
|---|---|
Aldric |
Japp, vi skulle fara tvärs över landet till några bekanta på andra kusten. Ger oss iväg, solen skiner, vi är 10 minuter tidiga, allt är förbaskat gött. 1. Åker grusväg så sakteliga, sitter och stirrar på vägen men lik jävla förbannat dyker det upp nåt som ger frontspoilern en smäll. Och tro mig, detta hade varit irriterande, om det inte varit för punkt 2. 2. Ställer bilen mitt i centrala Jönköping, vid ett väldigt befolkat torg, framför ett hotell där det sitter folk inne i lobbyn. Går iväg i en halvtimma. När jag kommer tillbaka har någon snott min is-läpp?! Mitt på ljusa dagen, mitt framför folk, och mitt framför ett hotell fullt med folk. Ringer polisen och dom svarar "Du vet, den kommer du aldrig se igen". Nähä? Skulle jag inte ringt er då? Idiot. Synd att jag inte hörde vad han sa han hette ... 3. På vägen hem kör tjejen. Vi ser en fågel sitta mitt i vägen. Vi kommer närmare. Fågeln sitter kvar. Och hon bara kör. Hon bara kör rakt över fågeln. Hon hör ett "KRASCH-KLIRR" och säger "Oj då". Jag hör ett "KRASCH-KLIRR" och tänker "Vem behöver 2 dimljus på sin spoilerbefriade bil ändå? Vi stannar och jodå, hej, fin fågel, mosad i luftinsläppet till vänster frambroms. Missade dimljuset med nån centimeter. Hon såg fågeln, hon bara struntade i den. Hennes jävla Volvo är fanimig 17 centimeter hög antar jag .. blergh. Jag älskar dom båda två, men ibland ... mmm. Japp jag vet, meningslös post. Jag puttar i nåt som verkar lite klyftigare här nedan: Nån som har en fin frontspoiler-läpp till en E30 liggandes? Original is eller annat läckert. Oktackhej. |
|
Aldric.....hoppas att helgen i övrigt blev bra..jag lider med dig...:) Frazze Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!! |
|
|
Det är ju bara att gratulera till en kanon helg! Det hade ju bara fattas att du skulle tappa körkortet och få helgen fullbordad ;) // Doggeli |
|
Köppen |
Osis! Det värsta var ju det med den stulna spoilern, vem ställer sig mitt i stan och demonterar saker på andras bilar!? Helt osannolikt fult gjort. Otur med fågeln också, de flyttar ju _alltid_ på sig. Tur i oturen att den missade dimljuset! |
Aldric |
Yes! Pris på ny spoiler + lack: 1800:- Självrisk hos LF: 1800:- Om du som snodde den läser detta. Snälla, tala om var du bor. Jag är en fredlig person. Honest ... |
| Aldric: ja de där låter som en mycket tråkig helg. Men jag fattar endå inte att din tjej körde över fågelstackaren. Har aldrig tagit ett djur peppar peppar.Och vill hels inte göra de heller speciellt inte ha en fågel sittades mosad i grillen som man måste plocka bort. De skulle jag faktist inte klara av. | |
Aldric |
Tja, känner jag henne rätt tänkte hon "Fågeln flyttar sig". Det gjorde den iofs inte, men som hon ser det skulle den gjort det. EOD. |
|
Aldric: Jaså det var så du blev av med is-läppen. Vi kan ta och fundera ut en lösning via ICQ tycker jag. Jag tror jag har en lösning som du kan få fundera på. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| haha!!! stackars ALDRICi:P jag tror jag vet var din frontspoiler tog vägen faktiskt...men men, du har ju 500 pix extra i fickan som du kan pynta med din tjuv.lol | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.