|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Någon som har något tips hur man ska göra för att bli kvitt allt skräp som sprutar ut ur luftintagen när man kör "direkt luft läge". Något tips vart man kan byta filter eller dyl? | |
stefannorr |
Ja ska man byta filter(orginal) så gör man ju de på lokal BMW verkstad om det finn. |
| Men det verkar ju inte ens sitta något filter, för den hämtar väll luften precis framför vindrutan lr? | |
|
Här är en beskrivning på hur du byter microfilter: Länk Om in bil har AC, har den även filter. Om du inte har AC KAN det finnas filter, men troligtvis inte! Mvh |
|
|
Min bil har inte ac. Alltså så menar du att även ac´n har ett filter, eller menar du att microfiltret bara sitter där om man har ac. Kan man montera ett microfilter ifall man inte har? Ganska irritersamt med allt skräp! :( |
|
|
Jag har samma problem i min Z3 och den har AC. Med den igång kommer inget skräp (tror jag?) utan det är endast med den vanliga ventilarionen.. /Henrik |
|
rogan |
Tjena Matte! Förstår precis problemet. Kolla på följande så kanske du blir lite gladare: Länk // Många åker bil, vi kör BMW |
|
TACKAR!!! :) Mvh Mattias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.