|
|
|
|---|---|
|
Jag haft en trevlig tillvaro med 1,5-1,7 Bar i laddtryck den senaste veckan. Men goda ting verkar inte vara för evigt....den laddar bara ca 0,6 Bar numera. Den går rart och fint i motorn men ack inget vettigt laddtryck. Jag kollat alla kopplingar om det skulle vara någon läcka men icke. på Tisdag skall bilen mappas hos Viby och till helgen så är det Aros Nats som vore kul att testa på. Hjälp! om jag fick några goda råd så vore jag mycket tacksam. Mvh Johan | |
|
JOHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hepp............... Har du kollat så att du inte rasat ett eller bägge aggregaten?? Vilket blir följdfelet om man övervarvar turbon. Impellern "sprängs"...... Annars, hmm, någon avlastare igen?? Läcka mellan rör eller slang?? Sprucken IC?? Trasig packning någonstans?? Lycka till........ //Jesper |
|
|
Den lever igen!!!! jepp det var en avlastare som stökade lite grann. Nu är det rååm i den igen, dessvärre orkar inte kopplingen längre det slirar. Men det kanske den borde med det laddtrycket som är nu. M5 tryckplatta och 16P sinterlamell behöver nog uppgraderas. Mvh Johan |
|
|
Så bra att du fått ordning på det igen,...... Hmm, var till E-tuna i lör... Men ska kanske dit i veckan igen!!! Får se om jag dyker förbi någonting... Hör väl av mig.... Hoppas bänkningen osv går bra!! Försök att fixa något att mäta tempen med tills dess.. //Jesper |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.