|
|
|
|---|---|
|
Nya sidan är nu uppe,men inte 100% klar! vi behöver hjälp/åskiter om vad som ska förbättras och tilläggas... adress: www.e30klubben.com | |
|
Har mkt starka funderingar på att bli medlem i E30-klubben!!! Kostar det någonting att bli medlem? |
|
|
kostar inget att bli medlem. men just nu är inte registreringen i funktion,men dröjer inte länge...så de är bara å gotta sig me de som finns just nu..:) |
|
|
Trevlig sajt, men det första jag reagerade på var den förfärliga särskrivningen. "Svenska E30 Klubben" är inte korrekt svenska. Lite ironiskt med tanke på "svenska" i namnet. Svenska E30-klubben (med bindestreck och litet k) ska det naturligtvis stå. |
|
|
Tycker den är bra och snygg men vist inte så många som e reggade men det kommer nog snart=) men man måste ha en bil på sin bil för att kunna regga sej..men jag har ingen bil på min kärra...hur går man till väga då? |
|
|
Sidan är inte fullt klar än,så vissa saker fungerar inte riktigt,men de kommer... Tror inte reggnings-funktionen fungerar riktigt än,håller på att jobbas för fullt me de just nu,men de kommer inom kort!! Henrik A: De ska ändras,tack för din uppmäksamhet! |
|
|
Snygg sida! Riktig nostalgikick för mig som körde E30 i början av det glada 90-talet. Lycka till med sajten! My Bimmer is my mistress |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.