|
|
|
|---|---|
holmis54 |
Om man slår på stolsvärmen på läge 3 (3 st streck) så går den över till läge 1 (1 streck) efter ett tag, jag antar att detta är för att stolen skall ha uppnått en viss temperatur efter ett tag, men min stol är lika kall som innan. Likadant på passagerar sidan, kan något vara glapp? Jag har skinnsäten så värmen kanske inte känns lika väl, men någonting ska det ju värma. Nån som haft liknande problem? Sen tycker jag att detta forum funkar bättre än att lämna i bilen hos BMW för felsökning, man får oftast bättre svar här =) (Och mycket billigare) |
|
tjena Holmis jag har exakt samma problem med mina tyg stolar som sitter i 320 -92 vet inte vad de kan vara. Om du hör nått så maila gärna mig 0708898912@euromail.se MVH Robban |
|
holmis54 |
Verkligen ingen som vet? |
| har en coupe -96:a med liknande fel. Förarstolen blir bara varm i ryggen medans passagerarstolen bara blir varm i sitsen. Har inte gjort några efterforskningar (upptäckte det igår) men vore också tacksam för svar | |
| Värmeelementen i stolarna är förbrukningsmaterial. Det räcker med ett knä i sitsen för att elementet skall bli skadat och sluta fungera. Det är bara att åka till BMW och byta!! | |
kinnemar |
Vad kan det kosta? M3-94 |
|
Det sitter 2st elslingor; en i ryggen och en i sitsen, jag har för mig att dom tar runt 1000kr/st!!(enbart material). Mvh Micke t/ 328-96 B6 3,5-89 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.