AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
4.343

Är din bil en "han" eller "hon"?

Sida 2 av 3
Aldric
Hans smeknamn är Skrutten, men egentligen heter han Torben Senior. Datorn är Torben Junior.

Jag har vänner. Riktiga vänner. Jag lovar .... ;))) *S*
Visa användare
477
Friik
BMW X1 Xdrive20d -18
Asken, varför denna attack!??? Har du blivit sårad? En toppackning som har brutit? ett lock som har brustit?!..vad?
Du verkar väldigt negativ mot att kalla ens bil för ens kärring!!!!
Iofs, har du rätt så nya bilar men ändock...........berätta :))

///FrIIk///
chrille70
Hon är en han, nej jag menar; han är en hon =)
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Helt klart min älskling så det är en han =) I bland påminner han mycket om pojkvännen. Har sina sura dagar när det regnar och dåligt väder =) och han är typiskt en karlar när det inte går fort fram, han tycker inte om och ligga i 30km/h i stan =) Han vill att det ska gå fortare fast mamma vill nå annat hehe ..

=))
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Med tanke på alla kjolar folk envisas med att hänga dit så måste ju bilar vara fruntimmer...
Själv har man ju då 4 tyska och en svensk tjej... (låter som inledningen på en riktigt usel film ;-)

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk
hj
963
hjorten
E21 323i-80
E21 323i-80
E3 3,0 Sa-77
E3 3,0 Si-75

He he...Kristian en helt klockren kommentar.Håller med dig fullständigt...Tror jag hoppar över filmen :)

hjorten
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Rolig tråd tycker jag. Men min bil är min kompis. Det är nog en han. Och ska man vara seriös i denna aningen flummiga tråd så anser i alla fall jag att man själv delar med sig av sin själ till bilen när man sliter för att få den fin och fungerande. Så om man enbart ser en bil som ett transportmedel så anser i alla fall jag (kanske är ensam om stt tro det) att man missat nåt. Men det är vad jag tycker.

MVH Morgan.

Länk
Det måste vara en "hon" alpinan iaf.....

Billy B-10
Länk
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Hej!

Jag kallar min för "kompis".

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
Länk
Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
Skum bil. Var och köpte en 320 kombi igår. Efter jag bestämt mig för att köpa bilen skulle vi åka hem till han och skriva papper.

När jag startade min 328 lyste ABS, antispin lampan och påvisade snabbt att något inte stog rätt till. Tror hon blev lite orolig där, att jag skulle byta bil. Struntade i felen och körde hem till säljaren för att skriva under köpet.

Efter köpet när jag kom ut visade 328:an inga tecken på fel. Så nog måste bilar ha en själ kan ju fan inte vara slumpen. till och med min tjej sa "Tror att din bil blev lite rädd där ett tag"
.... hon eller han?
Min är en best, ett djur! Inte sjutton vågar jag kolla könet på den inte!

/M
cdabox
inte nog med att det är en hon, jag blir lite varm i brallan när jag ser henne oxo....är jag normal då ?

In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra
..... du kanske borde kolla upp det där,
det låter ju inte helt ... normalt.

;)

/M
Ry
248
Rydberg
325i Touring -89
En Hon givetvis.
När allt går bra så njuter man av de kurviga formerna.
När den vanar och går dåligt svär man på surkärringen.
Jag blir alltid varm och får adrenalinkickar när jag ser och kör Z3:an, så nog måste "den" vara en flicka alltid! :)

///M
Jag döper mina bilar efter namsdagsbarnet den dagen jag köper dem. Min första BMW (318i-82) hette Tekla. Min andra hette Jan (2500A-73). Det ska bli spännande att se om nästa blir en pojke eller flicka...
RammKoRn
i och med att jag är kär i bilen kan det in va en "han"
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Min bil är lätt en "hon" Så mycket som jag älskar den bilen så vore det lite lätt bögigt om det skulle vara en han....*S*
Hon har dock inget namn......Än...!

1BJÖRN
Länk
Ni
28
NiklasV
M535 -85

En hon! Vårdar henne ömt men kan ge henne lite smisk då och då =)
Min är givet en han. Men min förra 535:a var en hon så helt klart är det olika från individ till individ.
Anledning till att denna är en han. Ja inte tusan plockar han upp efter sig, man får tvätta honom på ryggen och så kinkar han när han inte får rätt mat. ;) Skojar bara! Denna är mer "butch", råare och låter mer maskulin.
Den första var mer elegant och stilfull och verkligen känslig. Dessutom blev hon så förbannad när hon negligerades ett tag att hon brann upp!!!! Snacka om eldfängt humör!? =)

Sambons 324:a är en hon, fast den heter Holger. Den är enligt honom en riktig bondmora som stretar på i alla väder. Inte så jäkla snabb alla gånger men man kommer dit man ska.
Hans 528:an är en tonåring med tonårslynne. Det är hon det med, lite orolig tomgång och så kaxar hon sig ibland samt att hon ryter till vid varje vägkorsning som varning till alla andra.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.