|
|
|
|---|---|
|
Finns det några bmwförare i kristianstadstrakten som skulle vare intresserade av en träff? :) finns det några i kristianstad över huvudtaget? :) | |
WIKING |
Jag hakar på. KÖHLER 2,5 |
| Mer än gärna!!Det måste väl finnas en hel del med tanke på alla BMW:s i K-stad. | |
| jo man tycker ju det. inte så många som känner till bmwpower kankse. | |
|
jag skulle nog oxå kunna hänga på.... /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 Länk |
|
|
Ni som orkar köra en bit är varmt välkomna på Malmöträffarna!!: Länk Mvh Kalle |
|
|
Mina föräldrar (pappa kör 318i) bor i Kristianstad och själv bor jag i Karlskrona med min 325 i cabrio så eventuellt kan man ju ta ett besök i barndomsstan om det händer något kul som en BMWträff. /Patrik, 325 i cabrio -94, BMWCS 4096 |
|
|
Hade gärna kommit och kollat vad det rullar för andra BMWs i Kristianstad. Fast mitt förslag är att vi undviker P-däcket då det luktar för mycket raggare där. Får knappt köra in där när jag ska med tjejen på Bio för att det hänger så mycket "Euro-stylade" bilar där om kvällarna... Finns en fantastiskt stor P-plats lite söder om Åhus, förbi Yngsjö. Juleboda heter det och är en solklar strandhangout där man kan grilla/sola/ titta på snygga bilar. Som gjort för att ta snygga bilder på fina bilar mao. |
|
sebbe |
Hallojj Låter kul......Bor på "Söder" i Krstd.Jag hakar på!!!!!!!!NÄR??? |
|
jag är på oavsett vad, nästan iaf :) sebbe: tror att jag har sett din kärra på stan några gånger, snygg! BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
frågan är ju var det blir? p-torget känns lite illa :) |
|
|
Häpp! Märks att man inte läser här så ofta... Jag är också på, bor ju i krstd.. /// Bavarian Motor Works \\\ |
|
|
Jag har mina föräldrar där så jag hakar på om det blir något.... I helgen kanske?? Länk |
|
|
Jag skulle kunna tänka mig ett besök om det är en organiserad träff...mina geografiska kunskaper är nämligen något bristfälliga i Kristanstadtrakten, så det är bra om man ens hittar dit :-) F.ö. passar jag på och inbjuder Kristianstads-bor (och andra också naturligtvis) till årets troligen sista träff i Karlskrona. Läs mer här: Länk Mvh Patrik ___ K-na BMWPower meet, Autumn Ed. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.