|
|
|
|---|---|
|
Har fått nys om en BMW 728iA som stått avställd i snart 10år. Den är i gott skick förrutom vänster bakdörr som är sönderrostad. Bilen har stått i en lada. Har inte sett den själv, men hört berättas. Jag känner ägaren. Är detta en bra bil att köpa som bruksbil? vad bör man betala ungefär? vet ej miltal. E28 M535i TwinTurbo | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Svårt att säga. Du skall titta på bilen först. Miltal, rost och utrustning samt historik/servicebok avgör priset. Den drar ca 1,1 - 1,2/mil. Själv har jag en ovanligt väl utrustad 733ia -81:a. / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är precis lika glad i dem alla! |
| 10år i lada, Har mössen lämnat bilen ifred? Remmar, Packboxar, och packningar, brukar haverera då man tar en sådan bil i drift igen. En trevlig bruksbil, men betala inget överpris, då du förmodligen behöver en liten reparationsfond. | |
|
Jo.. Den var nyservad när den ställdes av.. men som sagt... torrt är det nog.. och jag hoppas mössen lämnat den ifred.. men men. ska kolla in den nån dag här framöver.. E28 M535i TwinTurbo |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
ekblom; uppdatera oss gärna när du kollat. / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är precis lika glad i dem alla! |
|
5-10000:- beroende på skick. Det är i alla fall vad de brukar ligga på när de väl blir sålda. Om den sedan är i väldigt bra skick är det ju värt några tusningar extra i rent "bruksvärde", men det låter ju inte så direkt. Det är i alla fall utmärkta bilar att glida runt i både till vardags och fest! ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.