|
|
|
|---|---|
Woodman |
Vilket fynd 320iM 1990, 15.800 mil Pris: 13,965:- "vilket klipp" Länk |
|
Du har blandat ihop startpriset och bilpriset.. Det är en budgivning som pågår och som inte har slutat än.. |
|
Woodman |
Tror ej att han får högre bud. (finns just nu bara en budgivare) Samma kärra har varit utannonserad tidigare, fick då inga bud ? Dessa för oss låga priser drygt 13000:- är dyrt i Tyskland. Har sett 325:or -90 fullutrustade gå för en bra bit under 10.000:- Lite skillnad mot Dyr-Sverige. |
Woodman |
Den här E36 får du köpa loss direkt för: 34.200:- Billigt...? Länk |
|
Ha i åtanke på att det ska betalas skatt och avgifter för både ditten och dattan om den ska tas in i vårt kära fosterland. Mvh Robert |
|
Woodman |
jimmynilsson81: Den såldes till slut för endast: 13.965:- ? |
| robbeL vad e det för skatter? det kostar 1770 i regbes och 1500 i skrotningspremie = 3270 inget mer än det. har tagit in många bilar från både tyskland och belgien. | |
Marcel |
E36;an var ändå inte så billig. Det är en 91:a, ungefär så ligger de i Sverige också. |
Woodman |
Är du intresserad så maila till säljaren köpa loss priset på e-bay. Är förhandlingsbart bjud: 20-25.000:- |
|
Säg att jag vill importera t ex en E30 325 89:a med kat. Vad skulle det kosta mig då exakt? |
|
Woodman |
Några "exakta" siffror går ej att ge...beror på bilens skick, samt vilken efterfrågan som råder. Har tidigare sett en 325im-90:a helt fullutrustad gå för under tio tusen på e-bay... |
|
Undersök varan noga och sedan är faktiskt tesen du får vad du betalar för rätt korrekt i de flersta fall. Aslem |
|
| synd att man inte kunde tyska. Då kanske man kunde gjort sig ett klipp =/ | |
| stavros.. jag e säker på att för 15-16 tusen så får du en jävligt fin 325 för.. va i tyskland för 3 veckor sen köpte 2 E30 , en 325iM-89 med rieger paket , gått 15000 mil med fullstämplad servicebok för 16000 | |
|
Det är inte bara skatter/avgifter på bilen som skall betalas. Du skall ju dessutom åka fram och tillbaka... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| x3m-turbo: Ja, du har uppenbarligen mer koll än jag på att importera. Jag har bara bilen från Trafikmagasinet i huvudet. 10 000 för en klar import. Precis som Kristian Larsson skriver så räknade jag med resan fram och tillbaka. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.