|
|
|
|---|---|
zaza |
Hej tror ni att 4500 riksdaler är rätt belopp att betala för en Sony MP3 eller har nån annat förslag E39 |
Woodman |
Köp en Pioneer: P9 istället då behöver du ej byta upp dig sedan. Finns ej värre i den klassen. kostar en slant men den är väl värd varenda spänn...köp boxen på samma gång. Du kommer att bli helnöjd..Jag lovar. |
|
Jag köpte en JVC KD-LH2000R 3D med fjärr för 3400 kr. Då funkar det med tags, foldrar o randomplay fast du har mp3 låtarna i olika mappar. Jäkligt nöjd med den. Snyggt med 3-D bilder på den också. spar till en.... Länk |
|
zaza |
Tack, en sak som jag går och funderar på: att kunna få behålla min multi funk. ratt möjlighetarna, enligt killen på affären så är det enbart Sony CDX-MP40 och den modellen som klarar av det. i min bil sitter just nu en Reverse bandspelare med radio. |
| Om det är Sony CDX-MP40 du ska betala 4500 för så är det väldigt dyrt, kostar runt 2200:- i vanliga fall... | |
zaza |
Tack men var kan jag få tag i det med det priset??? kan ni adressen eller tel. Nr? tack |
|
Länk Ett tips är att alltid söka på pricerunner (www.pricerunner.se) innan man köper något, där hittar man alltid det billigaste priset. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.