|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar bara vad det är som är så besvärligt? Vilka varianter folk skriver: Nuerburingpaket Nürnbergringpaket Nurnburgringpaket Nurnburgpaket Nümbringpaketet Nurburing-paket nurburgeringpaketet Kollade genom börsen för någon vecka sen och det fanns ingen som hade stavat rätt.. märkligt.... //Sniffer ______ Svenskt E34 M5 Limousine register under uppbyggnad | |
| Jag såg en handlare som skrivit "nubring-paket" man undrar om han vet vad det är överhuvudtaget. | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Haha....ja det är mer vanligt att det är felstavat än rätt. / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är precis lika glad i dem alla! |
| Jag kan inte skriva Nurburing rätt då jag inte kan få fram det tyska U:et , hur gör man det ? | |
|
Såhär: ü! ;) Tryck på knappen med ^,~ och ¨på, sedan det vanlia u:et... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Ibland har folk för lite att göra....:) | |
| Tücker du det? | |
| Nice nü förstår jag ! | |
|
Kül tråd:) -We can't stay here, this is bad country! |
|
| Länk | |
|
Ytterligare 2st sköna varianter: Nürburgring paket Nürburgringpacket |
|
| Vad ni är känsliga, huvudsaken är väl att man har en BWM.. | |
| Rolex: Men dina två är ju nästan rätt (förutom en särskrivning och ett litet c som smugit sig in). | |
| Det är olika paket. Det är därför som det är lite olika stavning så att man kan skilja dom åt. | |
|
Nürburgringparcket: Det senaste parkett-golvet på marknaden. Medföljande silvergråa golvlister. --- /Chrille |
|
|
süpernajs.. ennü en vetenskap löst! ** Live Fast - Die Young ** |
|
|
lägg ner nü för f*n :-) ------ /Chrille Min Bebis: Länk |
|
| nä nü ger jag üpp | |
|
Jag har faktiskt sett några skriva: Nuremberg ring paketet Nürnbergringpaketet Nubringpaketet Ring-paketet //Schnitzer |
|
hampe m3 |
även om ja skulle kunna stava till Nürburgringpaket så skulle det nog bli felstavat ett antal ggr, förstår inte ricktigt varför man blir upprörd för en fel stavning, huvud saken är väll ändå att budskapet når fram, eller?? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.