|
|
|
|---|---|
|
Länk I hans drömmar eller? Mvh/Soki //Fullmatad E38 facelift beräknas landa om ca 6månader// | |
|
Flera försäkringsbolag räknar importerna som svenska 3år efter inregistreringen i Sv.(bla.Läns.) Kan vara så han menar. Henrik |
|
|
Är det sant?? Då e ju min oxå sv såld, känns som att man kan spara lite pengar i och med försäkringen då. Mvh/Soki //Fullmatad E38 facelift beräknas landa om ca 6månader// |
|
|
Vid varje "försäkringsskifte" dvs varje tidpunkt på året som du kan byta försäkringsbolag kontakta alla tänkbara och begär in offert, försök dessutom att pruta är mitt tips! /Simon |
|
|
Läns. släpper endast på vissa krav dom har på importerna,inte premien(bla.att du är tvungen att ha hemförsäkring hos dom)iallafall så var det dom uppgifterna jag fick när jag kollade senast. Henrik |
|
|
Det är inte korrekt att kalla en direktimporterad BMW för svensksåld bara för att den varit i Sverige X-antal år. Däremot är det möjligt att vissa försäkringsbolag "klassar" bilen i fråga som "svensksåld", men det är en helt annan sak... roadZter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.