|
|
|
|---|---|
|
Länk Spanade lite på mobile.de idag och såg då denna E38 för en strunt summa, förlorar inte handlaren???? En gång BMW,Alltid BMW | |
|
Länken fungerar inte.... /Simon |
|
|
Skulle han förlora på att sälja bilen så vore han inte bilandlare. Mvh Skalman. |
|
|
Är priset kännbart lågt är säljaren inne i välgörenhetsbranschen och kommer snart att gå i konkurs. Eller (det mera troliga) s är bilen skruvad 15 000 mil eller dyl + har massa småfel eller både skruvad och nått stort fel... brukar ju vara så iaf. Känner Du till en riktigt stor container ? Isf. vill jag kasta min bil där. |
|
|
Sorry, här är länken: Länk |
|
|
den funkade inte heller: Testa den här: Länk |
|
|
bra ;) nu funkade det |
|
|
Priset är inte sensationellt billigt, tänk på att det kostar ca 10 000 att ta hem bilen också. Då är man uppe i ca 71 000. Vill du ha en 730 e38 utan skinn, manuell låda med 22500 mil är det nog inte alldeles omöjligt att hitta en till ett liknande pris i Sverige. Lycka till med din kommande(?) e38! /Simon |
|
|
Till att börja med så skulle jag inte köpa en bil av en bakgårdsfirma, speciellt inte om de heter "Auto-Export G. Raudonikis". Sen så ser bilen ut att ha stått där väldigt länge med tanke på att det är frost på bilarna i bakgrunden. Och att köpa en manuell E38 utan skinn hade jag nog inte heller gjort. Det står ingenting om S-bok heller, men det borde gå att kolla upp om det stämmer att den bara har haft två ägare. Nej, de lär inte gå back på den bilen om de får vad de begär. /T.P. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.