|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har funderingar på att köpa e34-touring (520-530). Jag undrar vilken utrustning som var standard på de olika modellerna/årsmodellerna. 1). Fanns AC eller tom Klimatanläggning? 2). När kom Antispinn? 3). Finns några modeller med antisladd? 4). Är Farthållare standard. 5). Ska man leta efter någon speciell radio-anläggning? Vore jättetacksam för alla kommentarer man kan få vad gällande dessa frågor. Och upplys mig gärna om annan viktig utrustning som jag ev. har glömt. MVH Berg | |
Ro 316 X5 F15 2014 M-paket
X5 e53 2005 Sport line Amazon 122s -66 635csi -82/83 Alpina B9 Renault Master 1 -88 |
Jag är ingen fena på detta, men jag kan ta min som exempel. På min -95:a touring har jag extratillbehör grund =AC (ingen automatik, men det funkar bra ändå. Jag har reglagen på samma läge jämt), farthållare mm, (vilket jag tror är nästan "standardpaket". Dessutom har jag sportpaketet med sänkningssats och läderratt samt extra höjdnivåreglering i bak. Jag har läderklädsel och den enkla datorn, delat ryggstöd i bak, lastnät. Mao har den första köparen nog valt rätt mycket vad som fanns då, men antispinn och antisladd kom senare. Jag är själv osäker om BMW sålde min med ATS-fälgar, eller om de är bytta senare, (någon som vet?). Jag är också osäker på hur mycket den är sänkt i bak, eftersom jag har nivåreglering kanske det går att justerahöjden. Någon som vet vilka mått som gäller för sänkt bil? Mvh Rolf Black shining beauty |
|
Ja det kan vara bra att veta. Så att man inte råkar köpa någon snikutrustad importerad bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.