|
|
|
|---|---|
|
Nån som har erfareheter från Jimsam i skåne län? Mvh Mohsen | |
|
Har ingen erfarenhet av dem (och känner heller ingen som har) men min rent spontana känsla när jag ser deras bilar är "Nej, fy f*n..usch"... Finns säkert någon annan som har positiva eller negativa erfarenheter där. Mvh Patrik ____________________________ 8/6-03?Länk |
|
|
Vill instämma med Patrik_N.. Det verkar (då jag ej har erfarenhet) vara Billiga s**t Import bilar.. Eller så far du dit och lånar en av bilarna och åker på BMW och får dem kollade och genomgåda... men jag befarar att det är Waste of time... ______ I väntan på nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
Är det så pass ? Mvh Mohsen |
|
|
Jag vill anse det baserat på korten på bilarna och de smått "typiska" Miltalen som bilarna har! Men om du bor i närheten så kolla upp dem om du är intreserad.. annars är du nog på djupt vatten med risk för ful fisk... ______ I väntan på nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
Saken är den att jag bor femtio mil bort och att alla e 36:0r gått 12-15 som är så jävla misstänkt! Mvh Mohsen |
|
|
Skippa dem... Jag litar inte ¨på det han verkar ha.. han hade en massa E34:or när jag skulle tjacka med och de kändes så Micklade så det är inte sant.. och när man får denna känsla via KORT.. så är det ILLA!! Gå på nått annat istället! Finns väl bra mycket mera E36:or ______ I väntan på nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
Klart de finns! tack för tipset Mvh Mohsen |
|
|
Vet inte om du ska tacka för det.. det var ju bara våra tolkningar av nått som verkar skumt... Sen om det är det kan ju ingen garantera... ______ I väntan på nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
DONNIE.B |
Hej MOHSEN!!!! Kan inte låta bli och skriva,eftersom alla här har gett dig en dålig bild av JIM SAM AUTO utan att ha köpt nån bil hos dem.Jag kan iallafall berätta att jag har köpt min bil hos dem en 320-93 m två ägare innan och i mycket bra skick,15.000 mila gränsen gäller ju många BMW så jag tycker själv att skicket på bilen är vikigast att den känns fräsch rakt igenom.Innan jag köpte min så kolla jag på ett par stycken en 94 m full service bokoch 13.000 mil, jag kan ialla fall säga att min kändes mycket bättre än 94an trots full s-bok,kopplingen var slut ,ventilerna tickade rätt rejält och skabbig inredning.Så det är inte alltid den med full s-bok som är mest skött, min bil hade ingen s-bok när jag köpte den men var ändå mycket bättre skick än 94 an,förresten så är killarna på JIM SAM AUTO jättetrevliga hjälpte mig med försäkring på bilen ,hade fått betala 10500kr hos länsförsäkring men genom dom fick jag betala 6300kr /helår.Kan bara säga att JIM SAM AUTO är inte sämre än nån annan seriös bilförsäljare. Mvh DONNIE.B |
|
DONNIE.B: Jag har inte sagt att det är en en dålig firma, bara att jag får den känslan. Därmed inte sagt att det är så! Trevlig midsommar! Skål.. Mvh Patrik ____________________________ 8/6-03?Länk |
|
|
Mohsen, generellt gäller att om du är ute efter en bil som importerats som begagnad till Sverige/finns i tyskland ska man: 1 Köpa bilen själv om man vill ha en importerad bil, säkraste sättet 2 Köpa av någon som importerat för eget bruk och ägt bilen iallafall ett halvår 3 Köpa en nyimporterad av en mycket etablerad och erkänd importfirma Själv rekomenderar jag nummer ett om du kan tänka dig att göra det, ql och kanske lite spännande upplevelse. Två om du inte har tid och lust att åka utomlands och köpa bil. Tre om du vill ha en fin bil och skicket är viktigare än att göra en bra affär. Lycka till! /Simon |
|
|
Jag har varit där och kollat några bilar. Provade tre stycken bilar varav SAMTLIGA hade problem att starta (batteriet), avslutade mitt besök med att prova en e34 där bromsarna satt som berget! Intrycket jag fick av firman var att den inte hade många kunder och att bilarna stått där relativt länge, det var direktimporterade bilar och de flesta stod det 0302XX på reg. skyltarna. Bilarna var iofs billiga, men man får vad man betalar för! |
|
|
Länk says it all.... håll er undan från denna fulaste av alla hästhandlare |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.