|
|
|
|---|---|
|
Helt fantaksikt billigt. är de nåt fel på den? krockad? för man får väl lätt ut en 10-15 mer för den! De står att de kan diskuteras också... till 30?Nån som vet nåt om den? Länk Mvh Mohsen | |
| En snikad och importerad e36 318-92 tror jag blir svårt att få ut 35k för. Ivf inte mer. | |
|
Är 35k billigt? Väldigt lite för pengarna... Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Men med tanke på vad han lagt ner på styling och att det går att diskutera...då handlar den ju runt ca 30 000 vilket är mycket billigare än liknande bilar. eller är jag helt fel ute? Mvh Mohsen |
|
|
Hur ser man att den är import? Mvh Mohsen |
|
| Registreringsnummret börjar på R | |
|
Mycket möjligt att det är relativt billigt, tyckte bara det var skapligt lite för pengarena, tyvärr. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Mohsen, tänk på att den mest typ av styling får man inte igen pengarna för, ibland kan det bli tvärtom! /Simon |
|
|
Den enda stylingen på den bilen är väl vita blinkers fram, M3-spoiler, samt en sänkning. Det kostar inte så mycket. Den har inte ens alufälgar. /T.P. Länk |
|
Daytona |
Han har inte lagt ner så mycket på styling... Vita blinkers fram: 200:- Sänkning: 2000:- M3 Spoiler fram: 3500:- Ca: priser då. |
chrille70 |
Jag tycker gott han hunde ha köpt en TV-apparat eller nåt för de pengarna istället... Bilen blev ju inte vacker precis, därav det låga priset. Original är alltid bäst!!! Mvh Chrille |
|
Jag har ju kollat på tidiga e36 4v och ca 30 000 för en är väl relativt billigt? Jag är ute efter en 316,318 el 320 ( inte 318 iS) Det ska vara sedan, visst är coupén snyggare men vem orkar klättra in i bilen varje gång man är mer än två? färgen ska helst inte vara röd,gul eller vit!(gillar mer mörka bilar, helst metallic) utrustningen ska vara typ vara el på de mesta och taklucka. Dessutom ska den vara nerlackat och ha en fin spoiler!(Dock inget måste) Vad landar ungefär en sådan här bil på? Den får ha kört max 17-18 och det är skitsamma om den är import, kraven är att det inte ska vara rost och att serviceboken ska vara ifylld, inte väl ifylld men ifylld! Vad kan en sådan här hamna på egentligen? Är inte 30 000 kr extremt billigt eller är det jah som underskattat marknaden, för det finns ju mer utbud än efterfråga änre det gäller e36? Tack för alla inlägg! Mvh Mohsen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.