|
|
|
|---|---|
|
Då han man putsat bilen till midsommar helt i onödan. (mot bättre vetande) Det ösregnar och jag har redan hört att bilköerna söderut börjar redan vid telefonplan. Kul när man ska precis ut å köra mot Norrköping och Askö. Vad ska man tippa? 3 timmar i regn och kö?.....Ska man se det från den ljusa sidan: Det r i alla fal bättre väder än på grönland! Fast dem har ju inga bilköer där! Hur som helst: trevlig midsommar till er alla, kör försiktigt det är många dårar där ute! _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Har hört att det ska bli varmt o soligt EFTER midsommar, gjorde samma misstag två dagar i rad nu men nu får den allt vara smutsig tills efter nästa vecka. Trevlig midsommar själv.=) Mvh/Soki //Fullmatad E38 facelift beräknas landa om ca 6månader// |
|
|
Glad midsommar på er också! :-) Jag måste erkänna att jag inte har tvättat bilen sen i helgen :-/ Ajabaja :-) Bra att det ska bli fint väder nästa vecka för ja ska till dalarna med 320n =) Och den kommer inte vara tvättad till dess heller, så när jag kommer hem är 320n säkert skitigare än någonsin! :-( Men men... Det är ju dags för ännu en invändig tvätt så det blir en heldags rekond om ungefär 2 veckor. Nyvaxad och förseglad är hon iallafall (igen) =) Ha det bra allihopa och ta det lugnt under helgen! Själv ska ja å polarna laga lite god mat och bara leva! =) Synd att man inte kan va ute.. :-/ Mvh Tobbe |
|
|
Tippar på att det bara regnar halva midsommar! :) I Sthlm.s regionen. Känns lite döfött att putsa upp bilen till imorrn :( Gla midsommar! :) ///FrIIk/// |
|
Scheckheft |
Hej, bara att komma till Norrbotten. Här ska det bli sol. Och årets först dopp blir det i älven. Putsa bilen? Efter midsommar. Mvh Scheckheft ______________ Länk |
ant |
Glad midsommar! Festa för mig också då jag kommer jobba imorgon, lördag och söndag.. =\ Bilne står på pallbockar i garaget och lär så göra nästa vecka också. Så putsmöjligtheter finns medans jag väntar på delar.. ========== Min bil:Länk |
|
ant: Var inte så hängig för att du ska jobba, du är inte ensam.... Jag börjar klockan 19:00 på midsommardagen och slutar inte förren 07:00. SUCK. Ha en UNDERBAR midsommar och ta det lugnt men sillens vatten.:-) __________ Mvh. Micke Länk Länk |
|
|
Regnig midsommar...vad gör det...jag har precis hämtat ut bilen iförd ny Alpina-frontspoiler + nubbe till sillen väntar...vad mer kan man begära :)) Trevlig midsommar // Lazze |
|
|
Alla öl och "nubbe" har inmundigats ikväll akompanjerat av mitt favoritband...just det NOFX! Som spelade i Lund ikväll. Det var HELT underbart och slår all världens midsommarfyllor vill jag lova :) Det blir en lugnt midsommar tillsammans med min kära flickvän. Ha det underbart! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Glad midsommar, jag firade gårdagen med att åka hem från jobbet, en liten nätt tripp på 100 mil! Så nu ikväll så ska det festas rejält! För att åka tillbaka till jobbet på söndag igen. Mvh Tobias |
|
| Kan erkänna att jag inte har tvättat bilen sen i våras när jag ville bli av med saltet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.