AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
978

Power Up

di
64
dimman
325 CAB -94
Hej!

en bekant till mig fick se en demo utav en olja som heter Power Up.
Som vart långt utöver det vanliga, funderar på att köpa denna olja när jag skall serva bilen, tänkte dock först höra om någon
erfarenhet av denna olja

- hoppas på en j*vligt bra sommar =)
Länk
ant
Vad är det för olja du tänker på? Till motor, växellåda eller bakaxel?

Allt jag vet om Power Up är att jag hade deras 2-taktolja i min moppe. Den var svindyr och kunde blandas magrare än vanlig 2-taktsolja.

Jag har sökt lite mwen inte kunant hitt någon generalagent för Power Up? Nån som vet mer?

==========
Min bil:Länk
fl
37
flaxie
325 Coupé under ombyggnad. =)
Hejsan, du kanske kan ta och kolla denna länk och kanske maila och fråga dessa grabbar om svenska återförsäljare

Länk

Mvh Anders
di
64
dimman
325 CAB -94
jag kan o ta o mail dem

Länk
fl
37
flaxie
Hoppas jag med på....bra sommar alltså.

Grymt schysst kärra du har. =)

Anders
di
64
dimman
325 CAB -94
Får tacka =) !!

hoppas bara vädret blir bättre så man kan använda den också =)
en bmw förtjänar omsorg.
Eller som jag sa till min flickvän, jag kunde ägt en till bmw om du inte hade varit så dyr i drift ajajajaj.

skämt o sido, jag tar o mailar tillbaks om dom har några återförsäljare här i sverige.

mvh Daniel
fl
37
flaxie
Vilken kommentar.....rätt vass....*skratt*
Hoppas verkligen oxå på bra väder, är ju skoj med alla race som blir av då.
Skulle verkligen vara intressant att få veta om det finns nån återförsäljare i Sverige för jag vet att det är bra grejor. Användes flitigt vid inomhus körning av motocross.

Mvh Anders
di
64
dimman
325 CAB -94
Har pratat med dom nu, dom hade ingen återförsäljare här i Sverige, men om någon skulle vara intresserad att bli återförsäljare som tog dom gärna kontakt med dem/det företaget, om intresset skulle finnas.

Vilket inte jag kan svara för om det finns.

Men dom skickade gärna sina produkter om vi ville ha, men oljan är dyr som den är o lägger man till frakten osv, så blir det lite överpris, men kul iaf att dom vart väldigt tillmötesgående, fick snacka med (mail) VD:en.

Från det ena till det fjärde typ?, kör du motorcross?

mvh Daniel

Länk
fl
37
flaxie
Har kört aktivt i ca 15år men titlarna uteblev. *ler* men det är rusktigt roligt.

Man kanske skulle bli återförsäljare.....skulle va coolt. frågan är bara om man skulle klara av det. hmm

Mvh Anders
di
64
dimman
325 CAB -94
Ja, det hade varit kul, om man kunde hållt det vid sidan om jobbet faktiskt.
Ett bra märke jobbe lite för sig själv iaf.

Själv har jag körde jag aktivt motorcross ifrån jag vatt 4-16 år gammal, med ett skadat knä som tack för dessa år.

Min bror kör dock, SM, Elitserien, samt DM som han leder, känns bättre att han fick göra det än jag med tanke på mina få segrar =))).

Länk
fl
37
flaxie
Låter ju coolt. Då är det säkert nån man känner till skulle jag tro, bror din alltså. =)
Ja mx har ju en otäck förmåga att slita på kroppen. Så nu är det bilbyggande som gäller istället. Riktigt skoj det med.

=)=)=)

Mvh Anders
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.