|
|
|
|---|---|
|
I mitt motorrum står det orientblau och dunkelblau så jag undrar om det är samma färg? Mvh/Soki //Fullmatad E38 facelift beräknas landa om ca 6månader// | |
|
Det e altså ingen som vet el så e det löjligt lätt svar på min fråga så att ingen orkar svara el? =) Mvh/Soki //Fullmatad E38 facelift beräknas landa om ca 6månader// |
|
Scheckheft |
Hej, står det Orientblau/Dunkelblau då är det samma färg. Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
Okey, knäppt det där. Har för mig att jag läste för länge sedan i en brochyr från Bmw om olika färger där dunkel och orient var olika och kunde kombineras med olika slags inredningar. Får väl kila över till dom och ställa lite jobbiga frågor nån dag framöver. =)) Mvh/Soki //Fullmatad E38 facelift beräknas landa om ca 6månader// |
|
|
Att det står Orientblå/mörkblå skulle jag tro betyder att grunden läggs med mörkblått och därefter sprutas orientblå över, informationen om mörkblått är mest till för lackerare i fall bilen behöver lackas om tillexempel har Technoviolett svart som grund. Mörkblå/dunkelblau finns det en färg som heter vilken till skillnad från Orientblå inte är en metallicfärg. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.