|
|
|
|---|---|
|
Ädla BMW-vänner, Tänkte lämna in ögonstenen på någon form av lackförsegling. Vilken skall man välja? Är Mr Cap den bästa? Någon som har några erfarenheter? Mvh / Patrik | |
|
Måste rekommendera Auto shine i stockholm . HELT KLART DOM BÄSTA hela min familj lämnar sina "ögonstenar" till dom . Alldrig missnöjd , bra priser . -Phiber- 525i -Phiber- 525i |
|
|
vad kostar det då? för en 525:a tex.. /Dan |
|
|
Mr.Cap har i stan tar ca 4000:- för Formula U å då ingår ständning invändigt... //Cosmos (Ännu ej BMW Ägare) |
|
David L |
Tycker inte att namnet på lackförseglingen är av så stor roll. Det vikigaste är att välja en bilvårdsfirma som gör bra och grundliga jobb. Detär ju trist om man får till baka en förseglad bil, som under skyddet har massor med repor och polerrosor. David |
|
Jag rekomenderar varmt att lämna bilen på Autofinish på Frejgatan 24 i Sthlm! där lämnar jag min bil hela tiden och jag e super nöjd! Priserna ligger stax under Mr Cap och resultatet är bättre //Thomas |
|
| Någon som kan rekommendera en i Göteborgs området?? | |
| Mr Cap använder sig av silikonbaserade medel, vilket gör t ex en lackering omöjlig utan total nedslipning. Själv använder jag mig av Ditec, de har verkstäder lite överallt, och jag har alltid varit toppennöjd med resultatet. | |
| Det finns många olika bilvårdsfirmor, de flesta duktiga och seriösa, vissa mindre seriösa. Kolla runt och se vilka du verkar få förtroende för. Jag har provat lite olika de senaste 10 åren och funnit att DITEC passar mig, men det är så individuellt. Ska du behålla bilen max ett år, räcker en vanlig recond, har du tänkt behålla bilen flera år kan en lackförsegling vara en bra investering. Hoppas du får en riktigt blank och fin BMW:-) | |
|
ringde till lokala ditec snubben och fick svaret näää jag sätter inte ditec på en så gammal bil (93:a) blah! men han hade nåt annat för äldre bilar så vi får väl se om han ändrar sej när jag kommer dit. |
|
|
Till Nallen. Vänd dig till Wölkes bil dom kör med tefcar. Det finns inget bättre på marknaden idag. Du blir nöjd. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.