|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om lämpligt utgångpris på denna bil? Länk Att den har *fullständing* dokumentation och välskött behöver jag inte säga.... | |
| Lite mer kortinfo: ca 4100-4200 mil samt 2000 mil till nästa service som är en oljeservice. | |
|
*vill ha* :) Vad blir det härnäst, Micke? __ Länk |
|
|
De M3:or från -01 som finns på bytbil.com (handlare) och med runt 4k mil på mätaren kostar som följer: 419k 419k 429k Den 4:e har ett icke utsatt pris. __ Länk |
|
|
Wolv: Den carbonsvarta skapar bara ett sådant "vill ha" begär att ja nästan funderar på att sälja bilen och tömma kontot. En Sådan med orginal 19" och nav skulle vara obeskrivligt mysigt att ha i garaget. *Funderar på att ringa banken* Förnuftet samt Asken (E de inte lite samma sak) säger dock att ja skall köra nuvarande bil minst ett år till. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Har all utrustning + lite till som den Smurfblå (fast 1100 mil mindre) och den ligger på 439k men som jag säger. Var ska *jag* lägga mig ;) wolv: Kollar runt på olika tyska bilar ..... |
|
|
Micke: Då gissar jag på Porrsche ;) wendtan: Jag håller med, ibland (ofta) blir man sugen att göra något väldigt förhastat. Det är roligare att göra impulsköp :) __ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.