|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Det var då Alpina verkligen gjorde snabba bilar... | |
|
Ge mig en av varje, tack :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
ant |
Stiliga vagnar det där.. Mycket stiliga.... ========== Min bil:Länk |
|
Jag är grymt svag för B8'an speciellt i Touring utförande. Fina bilder och fina bilar :) Gustav: Du som verkar lyckas provköra det mesta som det står BMW och Alpina på, har du hunnit testa B3s än? Mvh, /Wille |
|
|
Näe! Har inte kört ngn rolig Alpina på länge. B3 S verkar ju verkligen vara ngt särskilt med tanke på 0-200 km/h tiden var runt 17-18 s vilket är riktigt bra. En B3 S Touring om några år vore verkligen kul. |
|
| Ja... vilka super bilar... jag skulle som sagt kunna ta vilken som... men B8 är ju grym.... vilken 3-serie. | |
|
En dansk B8 Touring är som en kall Carlsberg, "Probably the best e36 in the world" :) Jens |
|
|
Gustav: Mycket fina bilar. S 328 R: Vi har ju en B8 touring bland medlemarna, har försökt att maila han flera ggr, men adressen verkar inte fungera. //Palle Länk |
|
| Palle: den har jag inte sett... den måste jag ta mig en titt på... den vore inte fel att få ta en titt på... | |
| Det var ju dåliigt med bilder på den såg jag nu.... | |
|
S 328 R: Japp tyvärr och dåligt med info med. Däremot finns det en fin B3 3,2. //Palle Länk |
|
| Det går en B12 coupe här uppe i Umeå. | |
|
Fasiken vilka fina Alpinor! =) B12:a är så stört läcker!!!!! :-D E det bara jag men ska B8:a ha lackade kofångarlister och en M3-wannabe läpp där bak vid avgasrören? =) Den va stört snygg den med! ;-) Mvh Tobbe |
|
| Lackade kofångarlister är en €500 option från Alpina har jag för mig. De måste slipas också. M3 läppen är tillval från Alpina. | |
| Ang mailadress till B8 Touring= zic.ast@swipnet.se | |
| Palle: jo, den såg jag.... ser jäkligt bra ut. | |
|
Wanderlei: Jag har mailat dig. //Palle Länk |
|
|
Ja... vi vill se lite bilder på B8... ____________________ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.