|
|
|
|---|---|
|
Har ett stycke m3! ska inhandla ett lustgas system! vet inte om jag ska ladda 80 ~ 100hk, beror på pris! Behöver nått som ställer tillbaka tändnigen lite! Vart hittar jag de. + vad behöver jag mer för grejor??? Bil Bmw m3 93: 9300mil | |
ant |
Det är väl samma pris på grundsystemet oavsett vilken storlek på munstycke du väljer? Kostnader blir väl högre när systemet sätts i drift med ett 100 Hk munstycke än med ett 80 Hk munstycke iom att gasen tar slut snabbare?? ========== Min bil:Länk |
|
Jo de fattar jag med !! tänkte på tändkruvan med 100hk ! så äre !! |
|
|
Hej! Kan inget annat säga än att kul är det! behöver du tipps och ider maila eller ring mig gärna Mvh Ace Eca Cea ______________________________ **Tack gode gud för MBE 970 styrenhet, Verdi stakar,Wössner smidda kolvar, Lysholm kompressor 2300 och NX 2 steg gas system Amen!** |
|
ant |
Ok, jag tror jag missförstod dig lite.. Jag trodde du valde mellan 80 och 100 Hk pga av grundpriset. Jag kan inte hjälpa dig med nåt annat tyvärr. ========== Min bil:Länk |
| Har inte M3 knacksensorer inbyggda som backar tändningen vid spikning? ;)) Bara att ladda så sköter sprutet resten? ;)) | |
|
johankihl: De vet jag inget om... någon annan som har fet koll?! |
|
|
Eca. hur går de me bilen, fått den mappad än eller? vore inte fel o få hänga me ne gån när den e färdigmappad =) fan va gött den gick. ses la på båberg nån gång mvh Erik (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
JaJsEn: å fan!! tror du är ute å cyklar!! ;) |
|
|
o va menar du me de då =) mvh Erik (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
Hej JaJsEn... Tja det går allt bar man har inte hunnit med att åka upp med den till VM igen (det har varit mer än fult upp i verkstan nu ett tag med kund bilar) men det skall jag försöka med nu efter midsommar tänkte jag... men den går allt bra ändå *ler* klart vi synses i båberg ha det bäst nu och trevlig midsommar alla! Mvh Ace Eca Cea ______________________________ **Tack gode gud för MBE 970 styrenhet, Verdi stakar,Wössner smidda kolvar, Lysholm kompressor 2300 och NX 2 steg gas system Amen!** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.