|
|
|
|---|---|
| Går det att byta färg på belysningen? Hade varit snyggt om man kunde byta till vita mätartavlor och blå belysning. | |
| Jag kan tänka mig att det går, men du kan inte valsa in till BMW och gegära en sån grej.Endara måste du själv vara händig, eller känna någon händig. Men varför blått? Rött är mycket sportigare och råare! Kanske du borde köpa dig en VolksWagen? | |
|
VW- nä jag tror inte det, varför skall man byta när man har det bästa? Annars tycker ju jag att blått är snyggare än rött. Finns det någon här på listan som har testat eller vet om det går? |
|
|
Visst är det genomförbart, men det krävs blod, svett och tårar. Du måste formgjuta de "ljusgenomsläppliga" plastdetaljer i blått, som sitter under panelerna. Sedan är jag inte så säker på att all orange plast går att demontera utan att bryta sönder den... Som exempel kan du dra ut de manuella fläktreglagen och se hur den orange plasten är limmad dikt an reglagen. Lycka till och dela gärna med dig av erfarenheterna sedan. mvh ///Kjellemannen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.