|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en 318 87:a som jag håller på att fixa till,har köpt en reserv-dels bil en 320i 84:a. Skulle idag byta skärmar som kommer från 84:an,gissa om jag blev förvånad när dom INTE var samma!!!...hur är det möjligt?? Visserligen är 320:n 2-dörrars & 318:n 4-dörrars men trodde att skärmarna skulle vara samma...... Det som skiljer är innekanten mot hjulhuset närmast dörren (den sidan där dom 2 skruvarna sitter)...jag fick ju dit den efter lite mindre modifieringar...men rakt av passade dom inte...någon annan som råkat ut för detta?..är min 318 kanske krockad någon gång tidigare??. | |
| Ingen?? | |
|
jag tror inte skärmarna är likadana för två dörrars samt fyr dörrars. Kollade i motornord katalogen och där såg jag att de var olika. Men jag kan ha fel. |
|
| Du kan ha rätt också....tyckte bara det va konstigt att det skulle skilja på sådana delar... | |
|
checkade litegrann i etk:n och fann att det är olika art-nr för skärmarna 2-dr vs 4-dr, så visst är dom olika, men vad kan skilja? Member of "dimljusmaffian"!!! |
|
| Enligt mina erfarenheter så skiljer det i pressningarna invändigt....(hoppas ni fattar vad jag menar)...sedan kan ju kanske skilja några mm på hela längden,men det vet jag ej | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.